Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Har en skjønn liten katt, 6 mnd gammel. Hun går fritt hele dagen, men på natten blir hun en liten villkatt. Lar ingen sove i fred. Har vi soveromsdørene igjen står hun utenfor og hyler og skraper på dørene. Har vi dørene åpne går hun bananas på tærne våres og er helt vill. Har ett stort rom, en kjellerstue som jeg har satt inn mat, drikke og kassa hennes. Hun har vært der om nettene i det siste. Men er det greit? Anonymkode: ed30b...e58
prebs Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Jeg synes absolutt at en 6 måneder gammel kattunge skal være inne om natten! Det er mange farer for en slik liten tass ute i mørket. De blir som regel villbasser om kvelden simpelthen fordi de er unger og har mye energi. Prøv å stimulere henne mye om dagen, så hun blir sliten. Og de blir roligere med alderen slik som vi mennesker (skjønt det gjelder kanskje ikke ALLE av oss... 😉 Høres helt topp å ha henne i kjellerstua om natten. Jeg har alltid hatt mine katter inne om natten selv når de er voksne. Og så blir hun selvsagt roligere når hun er kastrert. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Det går fint. Sleng gjerne inn noen leker også Anonymkode: 925e6...e8d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Ja, det går helt fint Anonymkode: 0dafc...3f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå