Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Jeg googlet meg selv, og så til min skrekk at andre treff er en link til en slags knulle-treffside?!!! Jeg har aldri vært inne på noe sånt 😰 Bildet og navnet mitt er hentet fra Twitterkontoen min. Det ser ut som jeg er åpen for buisness (det er jeg IKKE) Hva faen gjør jeg?? Er jobbsøkende 🤭 Anonymkode: 55a6f...076
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Gå inn på slettmeg.no. Håper du får hjelp der. Anonymkode: 49848...b78
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Takk for råd. Det ser ikke ut til at det går.. Google må ha tillatelse fra nettsiden?? Hva faen? De har bare tatt bildet og navnet mitt! Det er jo ikke lov! Dette er så kjipt.. føler meg uthengt som en slut. Bildet de har brukt er helt nøytralt. Det er overhodet ingen grunn til at de skulle bruke det. Virker helt tilfeldig, men jeg aner ikke hvordan.. kanskje virus? Hva om ungene mine googler det også? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 55a6f...076
Merdee Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Takk for råd. Det ser ikke ut til at det går.. Google må ha tillatelse fra nettsiden?? Hva faen? De har bare tatt bildet og navnet mitt! Det er jo ikke lov! Dette er så kjipt.. føler meg uthengt som en slut. Bildet de har brukt er helt nøytralt. Det er overhodet ingen grunn til at de skulle bruke det. Virker helt tilfeldig, men jeg aner ikke hvordan.. kanskje virus? Hva om ungene mine googler det også? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 55a6f...076 Google kan hjelpe deg å slette når det er slik. Send dem en mail.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #7 Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, Merdee skrev: Google kan hjelpe deg å slette når det er slik. Send dem en mail. Takk. Skal gjøre det med én gang. Anonymkode: 55a6f...076
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #8 Skrevet 2. februar 2019 Anmeld også, det hjelper på googles fortgang Anonymkode: eaee7...16e
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #9 Skrevet 2. februar 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anmeld også, det hjelper på googles fortgang Anonymkode: eaee7...16e Okei, skal sjekke på politiets nettside. Takk! Anonymkode: 55a6f...076
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #10 Skrevet 2. februar 2019 Anmeld! Exmannen min utførte hevn ved å lage profil og annonse av meg på nakenprat. Jeg visste ikke det var han da, men politiet tok ham via ipadressen. Politiet har makt til å få ut sånt av nettstedet. Exmannen min hacket også messengerkontoen min og stjal privat innhold OG spredde noe av det samt kom med diverse trusler. Alt anonymt. Såå glad jeg anmeldte slik at han ble tatt. Han fikk 12 000 i bot. Anonymkode: 1385f...a2c
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 35 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anmeld! Exmannen min utførte hevn ved å lage profil og annonse av meg på nakenprat. Jeg visste ikke det var han da, men politiet tok ham via ipadressen. Politiet har makt til å få ut sånt av nettstedet. Exmannen min hacket også messengerkontoen min og stjal privat innhold OG spredde noe av det samt kom med diverse trusler. Alt anonymt. Såå glad jeg anmeldte slik at han ble tatt. Han fikk 12 000 i bot. Anonymkode: 1385f...a2c Har dessverre en mistanke om hvem som kan ha gjort dette 😰 Han er helt psycho Anonymkode: 55a6f...076
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #13 Skrevet 2. februar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Har dessverre en mistanke om hvem som kan ha gjort dette 😰 Han er helt psycho Anonymkode: 55a6f...076 Da er det jo enda viktigere å få ham anmeldt og dømt. Sånne må stoppes. Anonymkode: 1385f...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå