Gå til innhold

Tips til å få solgt ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks. ny skallbukse som kosta 499 ny. Jeg legger den ut på finn eller Facebook til 100 kr, men ingen kjøper.. får aldri napp.. sånn er det med det meste jeg selger. Hvis jeg får solgt noe er det rein flaks.. :(

Anonymkode: 79bb2...132

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lav pris

Gode bilder (minst 3)

Utfyllende info (størrelse, farge, merke, nypris)

Anonymkode: e4a74...23f

Skrevet

Ikke forvent for mye. Å kjøpe brukt tøy er det mange som ikke gjør, man vet jo ikke engang om plagget passer selv om det står størrelse. Og små skavanker ser man ikke før man kommer innom og prøver den. Det er en stor faktor for meg. Hvis jeg da skulle ombestemme meg, har jeg allerede brukt tid og krefter på plagget, og da nytter det ikke å bare ha utsikter til å spare 300 kr.

Anonymkode: c90e0...699

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

F.eks. ny skallbukse som kosta 499 ny. Jeg legger den ut på finn eller Facebook til 100 kr, men ingen kjøper.. får aldri napp.. sånn er det med det meste jeg selger. Hvis jeg får solgt noe er det rein flaks.. :(

Min erfaring er at det man legger ut til god pris får man alltid solgt. Det kan ta litt tid, men noen melder interesse. Kan selvsagt være vanskeligere dersom du bor usentralt, slik at tingene må sendes.

Anonymkode: 7ab83...93d

Skrevet

Jeg la ut en ny skibukse som jeg hadde kjøpt for 400 kr,fikk solgt den igjen til samme pris faktisk. Solgte den pga jeg angret på fargen. 

La ut for salg ett akebrett småen bare hadde brukt 3 ganger,kjøpte det for 300 kr og solgte det igjen for 200 kr. Veldig fornøyd med salgene på finn.no jeg :)

Anonymkode: ed9aa...bf4

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg la ut en ny skibukse som jeg hadde kjøpt for 400 kr,fikk solgt den igjen til samme pris faktisk. Solgte den pga jeg angret på fargen. 

La ut for salg ett akebrett småen bare hadde brukt 3 ganger,kjøpte det for 300 kr og solgte det igjen for 200 kr. Veldig fornøyd med salgene på finn.no jeg :)

Dette var det sikkert veldig nyttig for HI å få vite om 🙄

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det hjelper meg mye!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke forvent for mye. Å kjøpe brukt tøy er det mange som ikke gjør, man vet jo ikke engang om plagget passer selv om det står størrelse. Og små skavanker ser man ikke før man kommer innom og prøver den. Det er en stor faktor for meg. Hvis jeg da skulle ombestemme meg, har jeg allerede brukt tid og krefter på plagget, og da nytter det ikke å bare ha utsikter til å spare 300 kr.

Den er jo helt prikkfri.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Min erfaring er at det man legger ut til god pris får man alltid solgt. Det kan ta litt tid, men noen melder interesse. Kan selvsagt være vanskeligere dersom du bor usentralt, slik at tingene må sendes.

Jeg bor svært usentralt.. mistenker at det er årsaken..

Skrevet

Herregud så mange frekke folk her! Poenget mitt var jo bare at det ikke er vanskelig å få solgt på finn.no om du bare gidder å gjøre en innsats.

Skrevet

Det hjelper meg mye!

Skal du være frekk i kjeften så er det ingen som gidder å hjelpe deg! Lær deg å svare høflig du..

Skrevet

Da er nok gjerne det årsaken ja. Bor usentralt jeg også men er en del i sentrum å tilbyr å ta med varen da. Er vel sånn jeg har fått til gode salg selv om jeg bor en time utenfor sentrum.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den er jo helt prikkfri.

Sikkert, men folk har løyet før. Selv  om du er ærlig, har ikke kundene så mye tillit.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Sikkert, men folk har løyet før. Selv  om du er ærlig, har ikke kundene så mye tillit.

Det kan du ha rett i :) har opplevd veldig  mange useriøse..

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da er nok gjerne det årsaken ja. Bor usentralt jeg også men er en del i sentrum å tilbyr å ta med varen da. Er vel sånn jeg har fått til gode salg selv om jeg bor en time utenfor sentrum.

Har tilbydd det jeg og 🤔 men folk vil jeg skal ta toget til Oslo og levere det til dem der 😂 kunne selvsagt lagt på 200 kr i prisen, men tipper de hadde trukket seg.

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Skal du være frekk i kjeften så er det ingen som gidder å hjelpe deg! Lær deg å svare høflig du..

hæ?

Skrevet

Jeg kjøper aldri brukt dersom det må sendes eller hentes langt borte. Jeg kjøper heller aldri dersom jeg vet hvem selger er, og vedkommende ikke er rimelig oppegående. Er til og med så fordømmende at jeg dømmer ut fra bildekvalitet og språket i annonsen. Troen på at produktet jeg eventuelt vil kjøpe er i god stand øker med troen på selgeren som person. 

Skrevet

kommer an på ,jeg synes jeg får solgt fort, solgte akkurat et par gensere for 1000 kr, hbo 200 kr, men mange ville ha det.

jeg ser at det lureste er og skrive Hbo,flere er intressert da. solgte også en kommonde for 3500, la ut for 1000 kr

Anonymkode: 26fdb...6da

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men du hjalp jo ikke, du bare skrøt av at du synes det er lett å selge på finn.no. Ikke ett eneste rå til HI om hvordan hun kan oppnå det samme. 

Skrevet
21 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er det nok. Det eneste jeg kan komme på som kan hjelpe, er at du skriver i annonsen hvor mye det vil koste å sende det, eventuelt at du gjerne kan kombinere flere salg i en sending. Jeg bor sentralt og får solgt det aller meste, men ganske mye av det sender jeg faktisk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...