Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hva er grunnen til at besteforeldre forskjellsbehandler barnebarna? 😟 Noen tips til hvordan ikke ta det inn på seg? Anonymkode: f2a1c...3b4
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Kan være mange grunner til det. -Liker noen bedre enn andre. -Alder. -Kjønn. -Bor i nærheten. -Trenger det mer. -Tar mer initiativ selv.  Anonymkode: b6dac...b3a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Dette er ikke noe som er innafor i det heletatt, du skal ikke godta at de favoritiserer et barnebarn foran det andre. Men dette stammer enkelt og greit i kjemi. Hvem besteforeldrene klikker best sammen med. Ta en prat med dem, og si at det ikke vil bli akseptert at de forskjellsbehandler. Anonymkode: 1e6d6...9f8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette er ikke noe som er innafor i det heletatt, du skal ikke godta at de favoritiserer et barnebarn foran det andre. Men dette stammer enkelt og greit i kjemi. Hvem besteforeldrene klikker best sammen med. Ta en prat med dem, og si at det ikke vil bli akseptert at de forskjellsbehandler. Anonymkode: 1e6d6...9f8 Min bestemor bodde langt unna oss. Vi så henne en eller to ganger i året. Søskenbarna våre bodde i samme hus som henne. De tok med avisen på vei fra skolen, hun kjente vennene deres, de feiret jul og bursdager sammen osv. Selvfølgelig fikk hun et helt annet forhold til dem enn til oss. Det ville vært helt merkelig om hun ikke hadde forskjellsbehandlet oss. Vi ble aldri glemt, men hun brukte jo mer penger og tid på dem hun hadde rundt seg til daglig enn på oss. Det skulle da bare mangle. Anonymkode: b6dac...b3a
Toneelise Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva er grunnen til at besteforeldre forskjellsbehandler barnebarna? 😟 Noen tips til hvordan ikke ta det inn på seg? Anonymkode: f2a1c...3b4 Forstår ikke hva som foregår i hodet på besteforeldre som oppfører seg slik. Trekker meg heller vekk og lar vær å oppsøke dem. I min situasjon var det jeg som ble "favoritten" det kom virkelig frem ved konfirmasjonen (selv om det skjedde hele tiden) jeg fikk bunad til 18000, søsteren min en kjole til 200... jeg synes faktisk det rett og slett var slemt...
Julie (: Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Jeg har tre barn og svigermor har spesielt god kjemi med ett av dem. De trives rett og slett bedre i lag enn de andre. Vi lar noen ganger det barnet som er ekstremt bestemor-dalt være der litt alene ogsÃ¥ gjør vi noe hyggelig med de andre. Tenker at det ene barnet blir litt forskjellsbehandlet pÃ¥ oppmerksomhet, men hun gir alltid likt pÃ¥ gaver og de andre er selvsagt velkomne de ogsÃ¥. Men det er ganske Ã¥penbart for alle hvem hun klaffer best med.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå