Gå til innhold

Navnet Eva til nyfødt


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Et barn er nyfødt en svært kort tid. Barnet er barn noen få år. Den største delen av livet er man voksen, og da er det greit å ha et navn man skal leve godt med. Kjedelig å gå gjennom livet og hete "rosa prinsesse", "lille søte gullunge". Gi barna et navn de vil kle også som voksne, ikke et sukkersøtt navn som var så søtt da barnet var baby. 

Eva er et klassisk vakkert navn. 

Anonymkode: 97151...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir mange Eva i 2019, allerede hørt om tre jenter som får dette navnet. Synes det er fint ☺️

Anonymkode: bb0a1...5c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Et barn er nyfødt en svært kort tid. Barnet er barn noen få år. Den største delen av livet er man voksen, og da er det greit å ha et navn man skal leve godt med. Kjedelig å gå gjennom livet og hete "rosa prinsesse", "lille søte gullunge". Gi barna et navn de vil kle også som voksne, ikke et sukkersøtt navn som var så søtt da barnet var baby. 

Eva er et klassisk vakkert navn. 

Anonymkode: 97151...a0d

Helt enig! Har ofte tenkt det samme i navnetråder hvor det er om å gjøre å finne et navn som er søtt til en baby og tilsynelatende helt uten tanke på at barnet er en voksen kvinne/mann størsteparten av sitt liv.

Anonymkode: 691b3...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det. Skulle gjerne brukt det selv, men jeg tror det blir et poppis navn veldig fort og jeg har bomma der en gang før. 

Anonymkode: 9f2e7...d64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg har alltid sakt at hvis jeg for en gutt skal han hete Emrik og hvis jeg for en jente så skal hun hete Eva. Så ja jeg liker Eva veldig godt

Anonymkode: 17a46...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva er veldig fint. Og viss du ikkje syns det passar til ein nyfødd så får du vente eitpar år med å gje ungen navn. Og sjå om det passar betre til ein 3 åring. (unnskyld på førehand, men syns det er så rart å spørre om det eller det navnet passar til ein nyfødd. Kven skulle ellers få navn, om det ikkje var ein nyfødd?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller aller fleste er nyfødte når de får navnet sitt.

Eva er kjempefint. Vi har en liten Evy 😊

Anonymkode: 4f8a7...ca2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Jeg synes det er kjempefint! Føler ikke det er så mange som får det navnet i disse tider, men jeg synes det er veldig fint!

Anonymkode: f4d73...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...