Lille krøll Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Dagens utblåsning. Har et set besteforeldre som ikke vet sin besøkstid og maser i tid og utide om at datteren skal være der. Hele tiden. Etter skolen, i helgene. Når jeg sier jeg også har lyst å være sammen med ungene mine blir jeg ledd av. Av og til koker det over for meg...
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Heldige barna dine som har besteforeldre som ønsker å være stor del av livet deres. Anonymkode: 83a06...381
TinaK 1990 Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 Regner med at dette er svigerforeldrene dine siden du er så gretten?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Haha. Send dem gjerne til oss. Vi har to herlige barn som ofte spør etter besteforeldrene sine. Desverre har de ingen som har tid/lyst til å prioritere dem. Anonymkode: 89165...3a8
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Er du heldig blir de dårlige, syke. Eller døde. Anonymkode: 1159e...e9f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Jeg forstår deg godt ☺️ kan være litt sånn her også, men jeg bare sier det som det er at nå skal vi fire være litt sammen. Legg evt faste avtaler (etter skole to ganger i uka, en helg i mnd osv) Anonymkode: 23ef1...ce9
Toneelise Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Lille krøll skrev: Dagens utblåsning. Har et set besteforeldre som ikke vet sin besøkstid og maser i tid og utide om at datteren skal være der. Hele tiden. Etter skolen, i helgene. Når jeg sier jeg også har lyst å være sammen med ungene mine blir jeg ledd av. Av og til koker det over for meg... Da sier du bare. Det er mitt barn og jeg bestemmer dette. Hvis de ikke hører la vær å ta telefon og begrens tiden de har mulighet til å kontakte deg.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 Vi har sånne besteforeldre og jeg ELSKER det og ikke minst barna. Er evig takknemlig. Anonymkode: cdd72...bce
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 Jeg er glad jeg har besteforeldre til barna som skjønner at de er besteforeldre. De stiller opp som barnevakter når vi trenger det, har dem på overnatting av og til uten at vi trenger det, kommer som heiagjeng på fotballkamper ol, men det er vi foreldrene som har barna det meste av tiden og er viktigst for barna. HI: Sett deg med med en kalender og marker når barna har vært hjemme og når de har vært hos besteforeldrene å se om de skjønner det bedre når de ser hvor mye de har barnebarna. Understrek at du er glad for at de er der for dem, men at du og faren faktisk er viktigere og også ønsker å tilbringe tid med barna deres. Ikke bare hverdagstid med lekser mellom skole og aktiviteter, men også roligere helgetid. Anonymkode: 9e06e...a86
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 Lucky you! Jeg har svigerforeldre som har aldri passet mine barn. Eldste er 9. Anonymkode: c7f8f...e2e
Yellow Brick Road Skrevet 1. februar 2019 #11 Skrevet 1. februar 2019 Har du prøvd å prate med dem? Til og med noe så enkelt som å si at "Fint at dere vil være sammen med dere, heldige barn, men akkurat nå / da passer det ikke." Ærlighet kombinert med høflighet og direkte beskjeder (ikke hinting) varer lengst... Jeg regner med at de ikke kommer og kidnapper ungene. I så tilfelle er det jo en annen sak.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #12 Skrevet 1. februar 2019 Sikkert svigers ja 😉 Hadde det vært DINE foreldre så hadde det vært greit. Vips så er barna store og ikke vil være der så mye. La de ha et nært forhold til besteforeldrene sine. Det er bare sunt. Anonymkode: b26c7...a0b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 Hvorfor er alle så sikre på at det er svigerforeldre?? Mamma var sånn da mine var små. Invaderende, og prøvde å "bestemme" en hel masse. Jeg måtte sette henne på plass, og gjøre det uten at ungene merket det. Dessverre liker hun småbarn best, så de merket jo hver gang et yngre barn ble født; da var hvetebrødsdagene over. Kjenner også flere damer som sier deres egen mor er mye mer masete enn svigermor. Noen tror visst at et tett mor/datter-forhold er inngangsport til hva som helst. Ene jeg kjenner fortalte at moren hennes ble drittsur da hun ikke fikk være med og bestemme hva det nyfødte barnet skulle hete... Anonymkode: 74507...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå