Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Jeg har et nabopar som flyttet inn for omtrent et år siden. De virker som rolige mennesker og gjør egentlig ikke så mye ut av seg, men jeg tror de går en del på byen. De drar ut tidlig på kvelden, og så.. Han kommer alltid hjem når det nærmer seg stengetid på utestedene. Men! HUN kommer alltid hjem i en taxi dagen etter. Som regel rundt tolv. Så jeg sitter nå og lurer på om hun er utro og om den stakkars mannen sitter der alene og vet at kjæresten hans sover hos en "venninne". Jeg vet også at de krangler en god del om dette da vi har felles venner. Hun er veldig flørtete og "glemmer" fort at hun har med kjæresten på byen. Hva hadde dere tenkt? Jeg er klar over at jeg ikke har noe med dette å gjøre, men jeg trenger faktisk litt drama i dagliglivet altså! Anonymkode: 15bd3...47c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Hvordan skal vi vite det bedre enn deg? Anonymkode: e7ff5...b6e
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvordan skal vi vite det bedre enn deg? Anonymkode: e7ff5...b6e Jeg sa ikke noe om det. Spurte hva dere trodde. Liker dere ikke og gjette, spekulere og snakke stygt om andre damer dere ikke kjenner da? Synes jeg ser det her inne hver dag. Anonymkode: 15bd3...47c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Jeg hadde tenkt mitt. Men så er visse tanker lure å holde for seg selv Anonymkode: a3ab8...2cd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sa ikke noe om det. Spurte hva dere trodde. Liker dere ikke og gjette, spekulere og snakke stygt om andre damer dere ikke kjenner da? Synes jeg ser det her inne hver dag. Anonymkode: 15bd3...47c Mest i dine egne innlegg, da, antar jeg. Anonymkode: ccae7...97a
sug lut Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg sa ikke noe om det. Spurte hva dere trodde. Liker dere ikke og gjette, spekulere og snakke stygt om andre damer dere ikke kjenner da? Synes jeg ser det her inne hver dag. Anonymkode: 15bd3...47c Nei, vi har et liv, vi.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Har du noe med forholdet deres å gjøre..? -Nei, det har du ikke. Hold spekulasjonene dine for deg selv! Anonymkode: 9e217...d1d
amandine Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 Jeg kjenner på gikta at han nok er sinnsykt kjip i fylla så hun sender ham hjem tidlig. Så drar hun hjem på pikerommet hos sine foreldre og sover ut, slik at de kan møtes dagen etterpå når de er edru igjen. Han gidder ikke å være med til svigermor for hun er en drage, så han storkoser seg hjemme alene med cola, potetgull og Netflix.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 Det eneste som er bekreftet er at du titter ut av vinduet til alle døgnets tider, spekulerer om hva som skjer i andre menneskers liv og er den naboen ingen av oss ønsker. Anonymkode: bc1ed...ea4
Fru Ugle Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 Plutselig er alle damene her inne VELDIG pertentlige og engle- aktige! Mens i andre tråder så kaster de seg over hverandre som gribber!! 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #11 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, sug lut skrev: Nei, vi har et liv, vi. Og du er virkelig den som snakker? Du pleier å svare de fleste trådene som opprettes her! 😆 Anonymkode: b5e87...7e0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #12 Skrevet 1. februar 2019 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og du er virkelig den som snakker? Du pleier å svare de fleste trådene som opprettes her! 😆 Anonymkode: b5e87...7e0 Hun kommer med kloke svar der det trengs, balanserte der det er behov og sarkastiske spikre kastet på dem som trenger en øyeåpner. Hun svarer langt fra på de fleste. Selv finner jeg forumet lærerikt og underholdende. Kvinnefellesskap er en mangelvare ellers. Jeg har et yrkesliv og annet liv i tillegg:-) Dropper feks å være medlem på facebook eller å glo ut av vinduet å lure på hvor naboene sover. Da sover jeg enten selv, ammer baby eller knuller min mann. Anonymkode: 71536...85a
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #13 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun kommer med kloke svar der det trengs, balanserte der det er behov og sarkastiske spikre kastet på dem som trenger en øyeåpner. Hun svarer langt fra på de fleste. Selv finner jeg forumet lærerikt og underholdende. Kvinnefellesskap er en mangelvare ellers. Jeg har et yrkesliv og annet liv i tillegg:-) Dropper feks å være medlem på facebook eller å glo ut av vinduet å lure på hvor naboene sover. Da sover jeg enten selv, ammer baby eller knuller min mann. Anonymkode: 71536...85a Kloke svar?? ja ja, deg om det! 😉 Anonymkode: b5e87...7e0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #14 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Fru Ugle skrev: Plutselig er alle damene her inne VELDIG pertentlige og engle- aktige! Mens i andre tråder så kaster de seg over hverandre som gribber!! 😂😂😂 Tenkte akkurat det samme, kan nesten se glorien på enkelte 🤣 Anonymkode: 0629e...0b2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #15 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hun kommer med kloke svar der det trengs, balanserte der det er behov og sarkastiske spikre kastet på dem som trenger en øyeåpner. Hun svarer langt fra på de fleste. Selv finner jeg forumet lærerikt og underholdende. Kvinnefellesskap er en mangelvare ellers. Jeg har et yrkesliv og annet liv i tillegg:-) Dropper feks å være medlem på facebook eller å glo ut av vinduet å lure på hvor naboene sover. Da sover jeg enten selv, ammer baby eller knuller min mann. Anonymkode: 71536...85a Dette er jo bare litt pinlig Anonymkode: 0629e...0b2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #16 Skrevet 1. februar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun kommer med kloke svar der det trengs, balanserte der det er behov og sarkastiske spikre kastet på dem som trenger en øyeåpner. Hun svarer langt fra på de fleste. Selv finner jeg forumet lærerikt og underholdende. Kvinnefellesskap er en mangelvare ellers. Jeg har et yrkesliv og annet liv i tillegg:-) Dropper feks å være medlem på facebook eller å glo ut av vinduet å lure på hvor naboene sover. Da sover jeg enten selv, ammer baby eller knuller min mann. Anonymkode: 71536...85a Djezzes 😩 Anonymkode: 07602...8a0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #17 Skrevet 1. februar 2019 4 timer siden, sug lut skrev: Nei, vi har et liv, vi. Livet på DIB 😂😂 Anonymkode: 07602...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå