Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Hvor lenge brukte dere Sarotex før dere merket vektoppgang. Jeg har godt av virkningen, men har ikke så lyst til å legge på meg enda mer. Så jeg kommer til å følge godt med vekta. Ikke alle som legger på seg heller, har jeg forstått, men lurer veldig på hvor lenge jeg må bruke de, før jeg vet om jeg legger på meg av de. Anonymkode: efe61...ff9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Jeg la sakte på meg over flere år. Tilslutt 30 kg. ( over ca 6 år) Siden jeg sitter mye mer i ro enn når jeg var frisk, så er nok mange av kg pga det også. Byttet ut sarotex med tramagetic retard i mai 2018. Har til nå gått ned 15 kg👍 Anonymkode: dbbf9...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg la sakte på meg over flere år. Tilslutt 30 kg. ( over ca 6 år) Siden jeg sitter mye mer i ro enn når jeg var frisk, så er nok mange av kg pga det også. Byttet ut sarotex med tramagetic retard i mai 2018. Har til nå gått ned 15 kg👍 Anonymkode: dbbf9...ee0 Jeg står, fra før av på tramagetic retard, så å bytte er ikke noe alternativ. jeg har mistet 5 kg siden jeg begynte på tramagetic retard, men vet ikke om det er tablettene eller andre ting som er årsaken. Nå er jeg begynt på Sarotex. Har tatt de ca 2 mnd. nå, men har ikke merket noe vektøkning enda, selv om vi har vært gjennom julen i tillegg. Så, tiden vil vel vise hva som skjer med vekta, men øker den for mye, så kommer jeg til å slutte med Sarotex. PS. tramagetic retard og Sarotex er visst nok ikke en helt heldig kombinasjon, med tanke på kramper, men legen min mente at det ikke var noe problem i mitt tilfelle. Anonymkode: efe61...ff9
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Jeg gikk opp 10 kg på forholdsvis kort tid. 6 uker ca. Syns ikke jeg spiste så mye mer enn vanlig heller. Sluttet med de , jeg ble helt rar av dem. Trøtt og tjukk som jeg sa til legen. Han ville jeg skulle begynne på de igjen. Aldri i livet. 😂 Anonymkode: 11860...4f3
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg står, fra før av på tramagetic retard, så å bytte er ikke noe alternativ. jeg har mistet 5 kg siden jeg begynte på tramagetic retard, men vet ikke om det er tablettene eller andre ting som er årsaken. Nå er jeg begynt på Sarotex. Har tatt de ca 2 mnd. nå, men har ikke merket noe vektøkning enda, selv om vi har vært gjennom julen i tillegg. Så, tiden vil vel vise hva som skjer med vekta, men øker den for mye, så kommer jeg til å slutte med Sarotex. PS. tramagetic retard og Sarotex er visst nok ikke en helt heldig kombinasjon, med tanke på kramper, men legen min mente at det ikke var noe problem i mitt tilfelle. Anonymkode: efe61...ff9 Har fått tramadol og Paracet til de værste dagene i tillegg. Prøvd ut mange medisiner siden mai, men tramagetic er den Som har virket best for meg Anonymkode: dbbf9...ee0
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Gikk mye opp i vekt veldig raskt. 4-5-6 kilo i måneden fra første måned. "Heldigvis" avtok den gode smertelindrende effekten jeg hadde av dem etter fem-seks måneder, så da avsluttet vi behandlingen med dem og vektoppgangen stoppet på dagen. (Men vekten raste ikke ned igjen, bare stod stille, måtte pent slankes bort på gamlemåten). Anonymkode: 4c4ad...680
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå