Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Var hjemme med sykt barn mandag og tirsdag, på jobb onsdag, så hjemme igjen torsdag og fredag med egen sykdom. Kan jeg bruke egenmelding alle dagene? Eller må jeg ha sykemelding? Anonymkode: 81dbd...5da
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 Det to første dagene bruker du sykt barn-dagene. De to siste bruker du egenmelding. Anonymkode: c7570...96c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det to første dagene bruker du sykt barn-dagene. De to siste bruker du egenmelding. Anonymkode: c7570...96c Begge deler er jo egenmelding, men for to ulike ting. Om arbeidsgiver her kan kreve legeattest vet jeg ikke, men jeg tror i hvertfall ikke det er vanlig. Anonymkode: c2740...3fd
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Sykt-barn-dager og egen sykdom er to forskjellige ting, så arbeidsgiver har ingen grunn til å kreve legeattest Anonymkode: 22cde...c6a
ielj Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sykt-barn-dager og egen sykdom er to forskjellige ting, så arbeidsgiver har ingen grunn til å kreve legeattest Anonymkode: 22cde...c6a Dette ☝️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå