Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Jeg bryr meg ikke om dere synes det er harry eller Kleint, men for meg er det best slik. Er man helt Anonym når man sender blomster via et blomsterfirma ,jeg har lyst til og overraske ei,men jeg vil være anonym og vil signere en som er så forelsket i deg ❤️ Anonymkode: d3c7c...7b2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg bryr meg ikke om dere synes det er harry eller Kleint, men for meg er det best slik. Er man helt Anonym når man sender blomster via et blomsterfirma ,jeg har lyst til og overraske ei,men jeg vil være anonym og vil signere en som er så forelsket i deg ❤️ Anonymkode: d3c7c...7b2 Ikke gjør det. Det er verken Harry eller Klein, det er bare creepy. Ikke skrem folk unødig. Anonymkode: 4ec45...8b3
Fru Banderas Skrevet 1. februar 2019 #3 Skrevet 1. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ikke gjør det. Det er verken Harry eller Klein, det er bare creepy. Ikke skrem folk unødig. Anonymkode: 4ec45...8b3 Dette. Det er bare psycho.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Kan du vel gjøre. Hva er creepy med det? Det går helt fint å være anonym, bare gi beskjed på blomsterbutikken at de ikke må oppgi navnet ditt. Anonymkode: 01e70...0cb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 Det er creepy og ikke hyggelig i det hele tatt. Anonymkode: 33fe1...f8f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #6 Skrevet 1. februar 2019 Det er faktisk på grensen til stalking og trakassering. Anonymkode: 33fe1...f8f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 Takk til deg som svarte hyggelig. Ja det tror jeg også. skal nok gjøre det Anonymkode: d3c7c...7b2
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk til deg som svarte hyggelig. Ja det tror jeg også. skal nok gjøre det Anonymkode: d3c7c...7b2 Så at resten synes det er creepy bare overser du? Du er jo den samme som har lagd ørten stalker innlegg her inne, du er ikke riktig en plass. Det er creepy som faen Anonymkode: 54a53...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå