Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #1 Skrevet 1. februar 2019 Jeg er så sliten, lei og sover dårlig fortiden, Jeg har det egentlig veldig bra både på jobb og privat,men det er vinteren som tar knekken på meg For 5 år siden nøt jeg alle årstidene,men de siste 5årene har jeg vert spesielt Sliten, Lei og sover dårlig fra November til mars,men føler meg gladere og bedre så fort våren er her. Flere som er værsyke ? og når kom det hos dere? Anonymkode: cc1d1...30b
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #2 Skrevet 1. februar 2019 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er så sliten, lei og sover dårlig fortiden, Jeg har det egentlig veldig bra både på jobb og privat,men det er vinteren som tar knekken på meg For 5 år siden nøt jeg alle årstidene,men de siste 5årene har jeg vert spesielt Sliten, Lei og sover dårlig fra November til mars,men føler meg gladere og bedre så fort våren er her. Flere som er værsyke ? og når kom det hos dere? Anonymkode: cc1d1...30b Har det likt. I natt har jeg ikke sovet et minutt. Anonymkode: ebe78...16c
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #4 Skrevet 1. februar 2019 Jepp! Men jeg liker kun våren. Da får jeg energi. Jeg tolererer sommeren, men avskyr høst og vinter. Da blir jeg trøtt, tiltaksløs, lei, deprimert og føler skikkelig på dommedagsfølelse. Jeg mangler ikke vitamin D. Anonymkode: 92d91...9fb
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #5 Skrevet 1. februar 2019 det er bra og høre. vitamin D har jeg nok av Anonymkode: cc1d1...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå