Gå til innhold

17 år og utdannelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet din 17 åring hva han/hun skal bli når dem blir stor? 😁

Anonymkode: 63b93...033

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er 18 år, men nei, det vet han ikke. Jeg visste heller ikke hva jeg ville bli når jeg var 17 år. Det fant jeg ikke ut før jeg var 27 og hadde vært uti arbeidslivet en stund.

Anonymkode: 2ab26...c18

Skrevet

Jeg har to, begge vet. Eller, den ene har visst lenge og er sikker mens den andre er rimelig sikker. Retningen er hvertfall staket ut.

Jeg selv skiftet totalt beite i voksen alder, så de vet godt at man kan ombestemme seg, også 😁

Anonymkode: 56eca...30a

Skrevet

Datter visste det. Hun ble el-montør og stortrives i jobben. 

Sønn visste det ikke. Tok stud.spes og studerer nå antropologi ved universitetet. Har vel en viss aning om hva han skal bli etterhvert 😂

Anonymkode: b4ff4...ff2

Skrevet

Lager og logistikk 

Anonymkode: c1e19...c0d

Skrevet

Veien blir til mens man går sier jeg til mine tenåringer, for hverken jeg eller mannen endte opp som det vi trodde da vi var 17...

Sønnen min skal søke lærlingeplass nå da, er vel i mars det er frist, og de vil gjerne ha han der han har praksis nå så det er vel bare en formalitet. Jeg sier det er viktig å fullføre det man begynner på og få et papir på det, gjennomføringsevne ser bra ut på cv'en. Man må vel nesten regne med at det blir litt forandringer i ønskene etterhvert, men alle muligheter er åpne, påbygg, studier, jobbing, mange veier til Rom. 

Anonymkode: ce5c2...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...