GÃ¥ til innhold

Privatist 🙄


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange eksamener kan jeg ta 1 på en « runde» f.eks til våren kan jeg ta 5 fag eller er det begrensninger ?. Jeg forstår såpass at lommeboka og at datoene kan kræsje som ødelegger men jeg tenker at hvis ingen av dem er på samme datoer om jeg har lov til å ta fler? Jeg vil gjerne begynne på høyskole fortest mulig for min skyld og babyen sin skyld. 

Anonymkode: 3ade4...851

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det bare er å kjøre på ja, ganske sikker.  Men du skal jo komme deg igjennom det da.. mangler du alt?

Anonymkode: 13968...fd4

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror det bare er å kjøre på ja, ganske sikker.  Men du skal jo komme deg igjennom det da.. mangler du alt?

Anonymkode: 13968...fd4

Ja mangler alt har jobbet i barnehage som vikar... Er 20 år og veldig sterkt faglig men har droppet ut Pga feil linje før å nå vet jeg hva jeg vil bli :) 

HI

Anonymkode: 3ade4...851

Skrevet

Så lenge ingen datoer eller tidspunkter krasjer, så er det bare å kjøre på!

Anonymkode: 6398d...e68

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja mangler alt har jobbet i barnehage som vikar... Er 20 år og veldig sterkt faglig men har droppet ut Pga feil linje før å nå vet jeg hva jeg vil bli :) 

HI

Anonymkode: 3ade4...851

Hvis du ikke har brukt opp alle årene dine på VG, kan du ha rett på et år med påbygg..

Anonymkode: 13968...fd4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du ikke har brukt opp alle årene dine på VG, kan du ha rett på et år med påbygg..

Anonymkode: 13968...fd4

Ja jeg har rett til 4 år på VGs fremtil jeg er 25. Men jeg vil ikke gå med de som er mye yngre enn meg... ble mobbet ut av VGs. Jeg vil heller jobbe videre som vikar og bare melde meg opp til eksamen. 

HI

Anonymkode: 3ade4...851

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange eksamener kan jeg ta 1 på en « runde» f.eks til våren kan jeg ta 5 fag eller er det begrensninger ?. Jeg forstår såpass at lommeboka og at datoene kan kræsje som ødelegger men jeg tenker at hvis ingen av dem er på samme datoer om jeg har lov til å ta fler? Jeg vil gjerne begynne på høyskole fortest mulig for min skyld og babyen sin skyld. 

Anonymkode: 3ade4...851

Når jeg har meldt meg opp har jeg ikke beskjed om begrensninger. Men når jeg skulle ta norsk muntlig i høst var andre inne til naturfag og historie samme kvelden som meg. Mulig jeg også kan ha fått lov til det, og at de da hadde passet på at jeg ikke komme opp på samme klokkeslett, men fordelt det så jeg rakk alle. 

Har meldt meg opp til tre fag i vår.

Skrevet
32 minutter siden, den perfekte mor skrev:

Når jeg har meldt meg opp har jeg ikke beskjed om begrensninger. Men når jeg skulle ta norsk muntlig i høst var andre inne til naturfag og historie samme kvelden som meg. Mulig jeg også kan ha fått lov til det, og at de da hadde passet på at jeg ikke komme opp på samme klokkeslett, men fordelt det så jeg rakk alle. 

Har meldt meg opp til tre fag i vår.

De tilføyer seg ikke at du skal klare andre fag har jeg fått med meg, men slik som her jeg bor er det ikke noe problem å kjøre til de forskjellige VGs for å ta eksamen :) og de har forskjellige dager på skriftlig som starter 09.00 og muntlige er etter 16.30 som jeg har sett... så hvis ingenting kræsjer går det jo fint og kan hvertfall da ta 1 skriftlig og 1 muntlig samme dag.

HI

Anonymkode: 3ade4...851

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

De tilføyer seg ikke at du skal klare andre fag har jeg fått med meg, men slik som her jeg bor er det ikke noe problem å kjøre til de forskjellige VGs for å ta eksamen :) og de har forskjellige dager på skriftlig som starter 09.00 og muntlige er etter 16.30 som jeg har sett... så hvis ingenting kræsjer går det jo fint og kan hvertfall da ta 1 skriftlig og 1 muntlig samme dag.

HI

Anonymkode: 3ade4...851

Skjønte ikke helt hva du mente i første setning, tilføyer seg ikke? 🙈

Her er alle eksamenen på samme vgs, og alle sitter i samme rommet og venter på få komme inn og trekke emnet sitt og forberede seg, uansett hvilket fag man skal opp i. Skriftlige er på dagtid, muntlige på kvelden. De muntlige får man ikke dato for før senere i semesteret, mens de skriftlige er klare når du melder deg opp.

Skrevet
4 timer siden, den perfekte mor skrev:

Skjønte ikke helt hva du mente i første setning, tilføyer seg ikke? 🙈

Her er alle eksamenen på samme vgs, og alle sitter i samme rommet og venter på få komme inn og trekke emnet sitt og forberede seg, uansett hvilket fag man skal opp i. Skriftlige er på dagtid, muntlige på kvelden. De muntlige får man ikke dato for før senere i semesteret, mens de skriftlige er klare når du melder deg opp.

Jeg mente bare at de tilrettelegger ikke at eksamens datoene ikke kræsjer med hverandre. Jeg kan velge mellom 8-15 forskjellige VGs spørs faget bare. og mange av dem har jo da veldig forskjellige datoer :) 

Anonymkode: 3ade4...851

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...