Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Hvor mange eksamener kan jeg ta 1 på en « runde» f.eks til våren kan jeg ta 5 fag eller er det begrensninger ?. Jeg forstår såpass at lommeboka og at datoene kan kræsje som ødelegger men jeg tenker at hvis ingen av dem er på samme datoer om jeg har lov til å ta fler? Jeg vil gjerne begynne på høyskole fortest mulig for min skyld og babyen sin skyld. Anonymkode: 3ade4...851
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Tror det bare er å kjøre på ja, ganske sikker.  Men du skal jo komme deg igjennom det da.. mangler du alt? Anonymkode: 13968...fd4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tror det bare er å kjøre på ja, ganske sikker.  Men du skal jo komme deg igjennom det da.. mangler du alt? Anonymkode: 13968...fd4 Ja mangler alt har jobbet i barnehage som vikar... Er 20 år og veldig sterkt faglig men har droppet ut Pga feil linje før å nå vet jeg hva jeg vil bli  HI Anonymkode: 3ade4...851
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 Så lenge ingen datoer eller tidspunkter krasjer, så er det bare å kjøre på! Anonymkode: 6398d...e68
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ja mangler alt har jobbet i barnehage som vikar... Er 20 år og veldig sterkt faglig men har droppet ut Pga feil linje før å nå vet jeg hva jeg vil bli  HI Anonymkode: 3ade4...851 Hvis du ikke har brukt opp alle årene dine på VG, kan du ha rett på et år med påbygg.. Anonymkode: 13968...fd4
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ikke har brukt opp alle årene dine på VG, kan du ha rett på et år med påbygg.. Anonymkode: 13968...fd4 Ja jeg har rett til 4 år på VGs fremtil jeg er 25. Men jeg vil ikke gå med de som er mye yngre enn meg... ble mobbet ut av VGs. Jeg vil heller jobbe videre som vikar og bare melde meg opp til eksamen. HI Anonymkode: 3ade4...851
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. februar 2019 #7 Skrevet 1. februar 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor mange eksamener kan jeg ta 1 på en « runde» f.eks til våren kan jeg ta 5 fag eller er det begrensninger ?. Jeg forstår såpass at lommeboka og at datoene kan kræsje som ødelegger men jeg tenker at hvis ingen av dem er på samme datoer om jeg har lov til å ta fler? Jeg vil gjerne begynne på høyskole fortest mulig for min skyld og babyen sin skyld. Anonymkode: 3ade4...851 Når jeg har meldt meg opp har jeg ikke beskjed om begrensninger. Men når jeg skulle ta norsk muntlig i høst var andre inne til naturfag og historie samme kvelden som meg. Mulig jeg også kan ha fått lov til det, og at de da hadde passet på at jeg ikke komme opp på samme klokkeslett, men fordelt det så jeg rakk alle. Har meldt meg opp til tre fag i vår.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #8 Skrevet 1. februar 2019 32 minutter siden, den perfekte mor skrev: Når jeg har meldt meg opp har jeg ikke beskjed om begrensninger. Men når jeg skulle ta norsk muntlig i høst var andre inne til naturfag og historie samme kvelden som meg. Mulig jeg også kan ha fått lov til det, og at de da hadde passet på at jeg ikke komme opp på samme klokkeslett, men fordelt det så jeg rakk alle. Har meldt meg opp til tre fag i vår. De tilføyer seg ikke at du skal klare andre fag har jeg fått med meg, men slik som her jeg bor er det ikke noe problem å kjøre til de forskjellige VGs for å ta eksamen  og de har forskjellige dager på skriftlig som starter 09.00 og muntlige er etter 16.30 som jeg har sett... så hvis ingenting kræsjer går det jo fint og kan hvertfall da ta 1 skriftlig og 1 muntlig samme dag. HI Anonymkode: 3ade4...851
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #9 Skrevet 1. februar 2019 Du finner det meste her: https://www.udir.no/eksamen-og-prover/eksamen/ta-fag-som-privatist/ Husk at påmeldingsfristen for vårsemesteret går ut i dag. Anonymkode: 2d6d8...235
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. februar 2019 #10 Skrevet 1. februar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: De tilføyer seg ikke at du skal klare andre fag har jeg fått med meg, men slik som her jeg bor er det ikke noe problem å kjøre til de forskjellige VGs for å ta eksamen  og de har forskjellige dager på skriftlig som starter 09.00 og muntlige er etter 16.30 som jeg har sett... så hvis ingenting kræsjer går det jo fint og kan hvertfall da ta 1 skriftlig og 1 muntlig samme dag. HI Anonymkode: 3ade4...851 Skjønte ikke helt hva du mente i første setning, tilføyer seg ikke? 🙈 Her er alle eksamenen på samme vgs, og alle sitter i samme rommet og venter på få komme inn og trekke emnet sitt og forberede seg, uansett hvilket fag man skal opp i. Skriftlige er på dagtid, muntlige på kvelden. De muntlige får man ikke dato for før senere i semesteret, mens de skriftlige er klare når du melder deg opp.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2019 #11 Skrevet 2. februar 2019 4 timer siden, den perfekte mor skrev: Skjønte ikke helt hva du mente i første setning, tilføyer seg ikke? 🙈 Her er alle eksamenen på samme vgs, og alle sitter i samme rommet og venter på få komme inn og trekke emnet sitt og forberede seg, uansett hvilket fag man skal opp i. Skriftlige er på dagtid, muntlige på kvelden. De muntlige får man ikke dato for før senere i semesteret, mens de skriftlige er klare når du melder deg opp. Jeg mente bare at de tilrettelegger ikke at eksamens datoene ikke kræsjer med hverandre. Jeg kan velge mellom 8-15 forskjellige VGs spørs faget bare. og mange av dem har jo da veldig forskjellige datoer  Anonymkode: 3ade4...851
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå