Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Jenta mi er 13 år og har nyyyydelig hud. Hun er ikke kommet i puberteten ordentlig. Begge vi foreldre hadde mye kviser, vil også ungene våre få det? Anonymkode: b77e9...8c5
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Det henger ikke sammen Anonymkode: 5d05d...6bf
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 Begge mine foreldre hadde mye kviser. Søsteren min hadde noe, broren min lite og jeg nesten ingen, så nei, ikke nødvendigvis Anonymkode: 434dc...dfd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begge mine foreldre hadde mye kviser. Søsteren min hadde noe, broren min lite og jeg nesten ingen, så nei, ikke nødvendigvis Anonymkode: 434dc...dfd Svogerforskning på høyt nivå her😂 Anonymkode: bda4b...963
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Svogerforskning på høyt nivå her😂 Anonymkode: bda4b...963 Det er det eneste jeg har. Og det beviser jo at det ikke stemmer i alle tilfeller. Trenger ikke forskning for å svare Anonymkode: 434dc...dfd
Tøystykke Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 Mest sannsynlig, ja. Men dere med dårlig hud har helt sikkert noe å forebygge med? Hvis dere hadde masse kviser selv.
MammantilNurket Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 (endret) Tja ... min mor hadde noe da hun var tenåring. Jeg hadde nesten ingenting, men min mor sørget til enhver tid for at jeg hadde tilgang på gode produkter. Ble også nektet å ta solarium og oppfordret til å ikke sole ansiktet + beskytte meg godt mot sol og kulde. Er så utrolig takknemlige for det i dag ❤️ Var hos hudpleier for litt siden og fikk masse skryt for fin og i praksis rynkefri hud uten solskader. Tipper at det er en god kombinasjon av arv og miljø 😊😊 Endret 31. januar 2019 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 Det er jo arvelig som det meste annet. Mine foreldre har aldri hatt kviser. Av 4 søsken er jeg den eneste som har problemhud. Skikkelig problemhud! Min mor har ingen strekkmerker etter å ha født fire barn. Jeg har ingen strekkmerker etter å ha født fire barn. Min søster så ut som et verdenskart etter første fødsel. Man kan være heldig eller uheldig. Anonymkode: cf2cd...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå