Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Dere som har tørre øyne: Ble dere verre i graviditeten? Jeg er nå 23 uker på vei og siden jeg var 11 uker på vei har det vært av og på med øyebetennelser. Øyebetennelsene har blusset opp igjen hver gang en uke etter avsluttet kur med øyedråper med antibiotika eller steroider. Nå skal jeg bruke steroider i 20 dager og håper virkelig at det tar knekken på plagene for resten av graviditeten. Har vært og sjekket øynene på tørreøyneklinikken i Oslo og jeg har visstnok normal tåreproduksjon,men litt for lite fettstoffer i øyelokkene Anonymkode: f9f6a...e89
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Da bør du behandle kjertlene sønn du helt sikkert ble forklart hos øyelegen. Og det er helt normalt å bli verre i svangerskap. Anonymkode: 85c69...1b6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da bør du behandle kjertlene sønn du helt sikkert ble forklart hos øyelegen. Og det er helt normalt å bli verre i svangerskap. Anonymkode: 85c69...1b6 Hvordan behandler jeg kjertlene? Fikk ikke noe beskjed om dette på tørreøyneklinikken.. Eller kanskje dette er noe jeg må gjøre etter graviditeten? HI Anonymkode: f9f6a...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå