Gå til innhold

100 somaliske kvinner fikk barn med eksmannen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Typisk norske myndigheter. Det tar 10 år før misstanker blir gjort til fakta. Our taxdollars at work. 15.000 pr. barn 3,8 barn i snitt.  57.000 i stønad pr. "alenemor". Dersom dette gjelder de 100 familiene som er misstenkt snakker vi om 5.7 millioner pr. måned. 

Dersom dette skulle gjelde 100 familier og de har gjennomsnittlig stønad og antall barn. 

3,8 barn 15.000,- x 12 måneder = 684 000,- x 100 misstenkte familier = 68 400 000 pr. år eller 205 200 000 med overgangsstønad i 3 år. 

All skatt jeg betaler hele livet mitt gjør ikke en bulk i den regningen en gang. På tide med et ikke tillitsbasert system for alle. 

https://www.nrk.no/norge/100-fikk-barn-med-eksmannen-1.7541771?fbclid=IwAR35NXD4ExmyYfdftvvrnMeW52On3sxQhNn_AkLoU5Ty2Ik5g5as3SAWxBE

 

 

Anonymkode: 92660...b50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... jeg kjenner og ei som fikk barn med zen sin..

 

de der pokkers haldenskvinnene altså....! 

 

🤔

Anonymkode: c10b5...857

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et valg norske myndigheter har tatt. De finansierer et mini Somalia i Norge.

Anonymkode: 6dfdf...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Typisk norske myndigheter. Det tar 10 år før misstanker blir gjort til fakta. Our taxdollars at work. 15.000 pr. barn 3,8 barn i snitt.  57.000 i stønad pr. "alenemor". Dersom dette gjelder de 100 familiene som er misstenkt snakker vi om 5.7 millioner pr. måned. 

Dersom dette skulle gjelde 100 familier og de har gjennomsnittlig stønad og antall barn. 

3,8 barn 15.000,- x 12 måneder = 684 000,- x 100 misstenkte familier = 68 400 000 pr. år eller 205 200 000 med overgangsstønad i 3 år. 

All skatt jeg betaler hele livet mitt gjør ikke en bulk i den regningen en gang. På tide med et ikke tillitsbasert system for alle. 

https://www.nrk.no/norge/100-fikk-barn-med-eksmannen-1.7541771?fbclid=IwAR35NXD4ExmyYfdftvvrnMeW52On3sxQhNn_AkLoU5Ty2Ik5g5as3SAWxBE

 

 

Anonymkode: 92660...b50

Slapp helt av, all skatten du betaler dekker ikke din egen eksistens i landet engang. 

Anonymkode: 98749...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Typisk norske myndigheter. Det tar 10 år før misstanker blir gjort til fakta. Our taxdollars at work. 15.000 pr. barn 3,8 barn i snitt.  57.000 i stønad pr. "alenemor". Dersom dette gjelder de 100 familiene som er misstenkt snakker vi om 5.7 millioner pr. måned. 

Dersom dette skulle gjelde 100 familier og de har gjennomsnittlig stønad og antall barn. 

3,8 barn 15.000,- x 12 måneder = 684 000,- x 100 misstenkte familier = 68 400 000 pr. år eller 205 200 000 med overgangsstønad i 3 år. 

All skatt jeg betaler hele livet mitt gjør ikke en bulk i den regningen en gang. På tide med et ikke tillitsbasert system for alle. 

https://www.nrk.no/norge/100-fikk-barn-med-eksmannen-1.7541771?fbclid=IwAR35NXD4ExmyYfdftvvrnMeW52On3sxQhNn_AkLoU5Ty2Ik5g5as3SAWxBE

 

 

Anonymkode: 92660...b50

I en sak fra 2011? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lektor Doppler med tillegg skrev:

I en sak fra 2011? 

Fantastisk 😂😂😂

Anonymkode: 98749...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

I en sak fra 2011? 

Hva er din motsak i 2019? Siden du mener det ikke skjer idag. Du må jo komme med kilder, vet du :)

Anonymkode: 0268f...643

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er din motsak i 2019? Siden du mener det ikke skjer idag. Du må jo komme med kilder, vet du :)

Anonymkode: 0268f...643

Ettersom det tydeligvis er viktigere for deg enn meg så kan vel du heller bevise at det fortsatt er sånn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor mange etnisk norske kvinner som gav gjort det samme? 

Mange som "melker" nav altså, somaliske kvinner er ikke verre enn mange andre. Går på oppdragelse dette, og at systemet vårt er tuftet på ærlighet. Mange uærlige sjeler der ute. 

Anonymkode: 8dd68...cfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva er din motsak i 2019? Siden du mener det ikke skjer idag. Du må jo komme med kilder, vet du :)

Anonymkode: 0268f...643

Hvordan kan man vise til kilder på ting som ikke skjer? På helt generell basis, altså. 

Anonymkode: 98749...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica

I kategorien "skilt, men ikke fanatisk". 🤨

Jaja, det var før i tida at trygdekontoret drev de gode gamle dyneløftene. Mamma fikk brev da pappa var på juleferie hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

... jeg kjenner og ei som fikk barn med zen sin..

 

de der pokkers haldenskvinnene altså....! 

 

🤔

Anonymkode: c10b5...857

Har du lest artikkelen? Mener du at trygdesvindel av denne typen ikke er (eller har vært) et problem SPESIELT når det gjelder somaliske familier? Siden du må påpeke ar du kjenner ei fra Halden som fikk barn med xen mener jeg.

Anonymkode: f3c45...a38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle vet at denne type trygdesvindel er overrepresentert blandt visse grupper (de to værstingene er somaliere og sigøynere). Men slikt er ikke PK å snakke om, derfor prøver en febrilsk å snakke det bort.

Anonymkode: ab99f...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som har jobbet mange år i barnehager i Oslo øst er dette godt kjent. Kvinner som på papiret er skilt men stadig får barn med samme mann. Trodde skilsmisse var fyfy i følge islam så merkelig at så mange av de er «skilt». Når målet forheligger metoden I guess! 

Anonymkode: 048b5...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

For oss som har jobbet mange år i barnehager i Oslo øst er dette godt kjent. Kvinner som på papiret er skilt men stadig får barn med samme mann. Trodde skilsmisse var fyfy i følge islam så merkelig at så mange av de er «skilt». Når målet forheligger metoden I guess! 

Anonymkode: 048b5...ccf

De skiller seg jo ikke etter muslimske regler da! 

Anonymkode: b2b8a...03b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Lurer på hvor mange etnisk norske kvinner som gav gjort det samme? 

Mange som "melker" nav altså, somaliske kvinner er ikke verre enn mange andre. Går på oppdragelse dette, og at systemet vårt er tuftet på ærlighet. Mange uærlige sjeler der ute. 

Anonymkode: 8dd68...cfb

Les litt du, så vil du se at dette gjelder spesielt kvinner fra Somalia.. De er dårligst integrert, de bidrar minst i arb.livet, de får mange barn osv.

Anonymkode: 23550...151

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...