Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #1 Skrevet 31. januar 2019 Mitt barn vil begynne å gå/sykle/ski til skolen og venner selv. Det er et stykke. Jeg trenger å føle litt trygghet rundt dette. Hvilken type har du? Hvor nøyaktig plassering viser den? Anonymkode: e3c8b...dad
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #2 Skrevet 31. januar 2019 Det kunne ikke falle meg inn å overvåke barna på den måten. Enten er de modne nok til å gå alene eller så må de følges. GPS gir kun falsk trygghet både for dere og barnet. Anonymkode: 3c859...4f6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #3 Skrevet 31. januar 2019 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kunne ikke falle meg inn å overvåke barna på den måten. Enten er de modne nok til å gå alene eller så må de følges. GPS gir kun falsk trygghet både for dere og barnet. Anonymkode: 3c859...4f6 Da tar jeg den falske tryggheten. Hi Anonymkode: e3c8b...dad
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #4 Skrevet 31. januar 2019 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kunne ikke falle meg inn å overvåke barna på den måten. Enten er de modne nok til å gå alene eller så må de følges. GPS gir kun falsk trygghet både for dere og barnet. Anonymkode: 3c859...4f6 Hun spør ikke om meninger rundt dette. Spør hvilken type man har. hi: explora 👍🏻 Anonymkode: e7126...ffe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #5 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun spør ikke om meninger rundt dette. Spør hvilken type man har. hi: explora 👍🏻 Anonymkode: e7126...ffe Hun får det jo til å se ut som om ovevåkningsurstyr på barna er noe det er normalt å ha. Det er det ikke. Anonymkode: 3c859...4f6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #6 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun får det jo til å se ut som om ovevåkningsurstyr på barna er noe det er normalt å ha. Det er det ikke. Anonymkode: 3c859...4f6 Da kan du lage en egen tråd om dette ✌🏻 Anonymkode: e7126...ffe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da kan du lage en egen tråd om dette ✌🏻 Anonymkode: e7126...ffe Hun spør ikke om dine meninger om svarene hun får heller. Du har jo ikke noe mer å komme med enn kritikk av mine svar. Tviler på at det er nyttigere for henne. Anonymkode: 3c859...4f6
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun spør ikke om dine meninger om svarene hun får heller. Du har jo ikke noe mer å komme med enn kritikk av mine svar. Tviler på at det er nyttigere for henne. Anonymkode: 3c859...4f6 😂 jeg har svart henne. Se lengere opp gleder meg til tråden din! Anonymkode: e7126...ffe
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😂 jeg har svart henne. Se lengere opp gleder meg til tråden din! Anonymkode: e7126...ffe Takk for svar og forsvar 🙌👏👍 Hi Anonymkode: e3c8b...dad
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Takk for svar og forsvar 🙌👏👍 Hi Anonymkode: e3c8b...dad Bare hyggelig nå skal det sies at vi kun har prøvd explora da, så jeg vet ikke så mye om de andre. Men vi er veldig fornøyde med exploraklokken Guttungen kan ringe til og bli oppringt av forhåndsgodkjente kontakter, og vi kan tracke han igjennom appen om nødvendig. appen gir og push melding ved lavt batteri 👍🏻 Anonymkode: e7126...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå