3 i april Skrevet 31. januar 2019 #26 Skrevet 31. januar 2019 Pengene har nå ogdå komt inn til meg 👍 men var ikke kommet i dag tidelig. Ting kan selvsagt skje og det er ingen krise når det er snakk om noen få timer.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #27 Skrevet 31. januar 2019 Der var de inne, så da blir det lønnsutbetaling til husets tenåringer😊👍 hi Anonymkode: 09cfd...9eb
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #28 Skrevet 31. januar 2019 Står på vg eller Dagbladet.. Alle får penger senere 12.30 i dag Anonymkode: 5b565...832
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #29 Skrevet 31. januar 2019 https://www.nav.no/no/Person/Innhold+til+Person-forside/Nyttig+a+vite/forsinket-utbetaling-av-barnetrygd-og-kontantstøtte Problemet var ikke hos NAV men hos NETS/banken. Og det er forøvrig ikke en forsinkelse da alle fikk utbetaling i dag. Ingen som noen gang har sagt at utbetaling skal være på konto kl 07 om mårran.... Den kan komme hele dagen frem til siste kjøring i banken kl 16- 17... Anonymkode: 7d729...f7b
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #30 Skrevet 31. januar 2019 Litt på siden, men....Det spiller vel ingen rolle om tenåringene får ukelønn av akkurat barnetrygden? Om du "legger ut" av dine penger må da vel være ett fett?? Dette skjønte jeg ingenting av altså... Anonymkode: badec...48d
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #31 Skrevet 31. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt på siden, men....Det spiller vel ingen rolle om tenåringene får ukelønn av akkurat barnetrygden? Om du "legger ut" av dine penger må da vel være ett fett?? Dette skjønte jeg ingenting av altså... Anonymkode: badec...48d Kanskje hun ikke har penger til å betale ukelønn før hun har fått barnetrygd Anonymkode: 866d2...81f
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #32 Skrevet 1. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Kanskje hun ikke har penger til å betale ukelønn før hun har fått barnetrygd Anonymkode: 866d2...81f Ja, ok...men altså....hvis man virkelig ikke har penger til ukelønn engang....da må kanskje tenåringen bli forklart hvordan situasjonen er? Og hvis man er så fattig, er ukelønn kanskje ikke det man bør prioritere? Anonymkode: badec...48d
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2019 #33 Skrevet 1. februar 2019 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, ok...men altså....hvis man virkelig ikke har penger til ukelønn engang....da må kanskje tenåringen bli forklart hvordan situasjonen er? Og hvis man er så fattig, er ukelønn kanskje ikke det man bør prioritere? Anonymkode: badec...48d Samme tenkte jeg. Bør en tenåring få mnd lønn når man ikke har råd til den uten barnetrygden. Anonymkode: f5c9c...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå