Gå til innhold

Ansiktskrem til kvisete ansikt? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som kan anbefale en ansiktskrem med lav pH verdi?

Jeg sliter veldig med kviser, og kan ikke bruke produkter med syrer som jeg vanligvis bruker fordi jeg er gravid. Jeg har blandingshud, så kvisete på hake og normal-tørr hud i resten av ansiktet. Er rådet til å ha en krem med lav pH (maks 5,5) , men med rikelig fuktighet.

Er det noen her som kan anbefale meg noe? Jeg blir gal av disse vonde kvisene, og har haken full av arr🙁 legen vil ikke gi meg noe på resept, og basiron fungerer ikke.

Alle tips mottas med takk!

Anonymkode: 951f5...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På noen apotek utfører de gratis analyse av huden. Gjorde dette og kjøpte ein serie som var tilpasset huden.Kjøpte og ein spot til å rett på kvar kvise.Tre veker sidan og merker bedring🙂

Anonymkode: 6c0c4...8d4

Skrevet

https://www.komplettapotek.no/product/876057/ansiktspleie/dagkrem/ren-evercalm-global-protection-day-cream?gclid=EAIaIQobChMIjvnZhcGX4AIVT6WaCh0nkwb5EAQYASABEgIJpPD_BwE#

Jeg bruker denne, men det er fordi jeg også har en sensitiv hud som lett blir rødflammet og klør. Aner ikke hvordan ph-verdien i den er da

Det er forresten vanlig at kviser blir verre når man er gravid, mye hormonendringer vet du.

Anonymkode: 23732...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...