Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hei!, Vi er en familie som er nesten sikkert at vi skal frytte til Tranby, men vi vil å sjekke alle detaljer, så vi er 100% sikkert :-) Jeg leste veldig bra kommentar om tranby, bra for barn... men jeg leste noe om mye tåk, er det sånn? Er det et sted med mye mye tåk, eller det er som andre steder, hva synes dere om det, og om å bo der? tusen takk! Anonymkode: 18c4f...997
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Tranby? Hvilken Tranby? I Lier, Buskerud? Og tåk? Som i tåke, eller noe annet? Hvis det er tåke, og i Tranby på Lier utenfor drammen, så bor jeg ikke der men er der endel... Kan ikke si at jeg syntes det er mer tåke der en andre steder i nærheten av fjorden. Anonymkode: 3d9f7...fe8
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 ja!, tåke :-) beklager! Anonymkode: 18c4f...997
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 Jeg har bodd der i noen år, og har enda familie som bor der.m så vi er der ofte. Kunne definitivt flyttet tilbake dit om jeg ikke var budet til plassen jeg nå bor på pga familie/barn. Elsker Tranby! Perfekt for barn på alle måter. Jeg likte meg best på «nedre Tranby», altså i sentrum/området rundt butikk, skole, sykehjem osv. Ingen biltrafikk i kjernen, kun gan og sykkelvei. Barna kan gå fritt uten trafikk! Anbefales 🙂 tåk? Som i tåke? Så synes jeg ikke det er mye av det på Tranby, men en del ned i dalene mot Lierbyen og egge, men det er jo ingen problem. Anonymkode: 5451f...2d1
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 hva med hallinstad skole er det en bra nok skole? Anonymkode: 18c4f...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå