Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f Jeg har stått imot og det gikk faktisk over. 😢 Glad for det nå. Anonymkode: 650f3...d83
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 Jada. Mange ganger 😛 Anonymkode: 55d91...341
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #4 Skrevet 30. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har stått imot og det gikk faktisk over. 😢 Glad for det nå. Anonymkode: 650f3...d83 Men hvordan gjorde dere det? Anonymkode: c7608...e2f
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #5 Skrevet 30. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f Kan dere ikke bli sammen? 🙂 Anonymkode: c03ab...470
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #6 Skrevet 30. januar 2019 Ja, har hatt det sånn, var verst under eggløsning. Hadde ikke personen fysisk nær, men på telefon, men har hatt han fysisk nær tidligere, sånn i ungdommen. Gikk over når jeg ble gravid (med mannen min). Anonymkode: 8877f...2c7
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #7 Skrevet 31. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f Ja, har hatt det slik. Måtte likevel bruke alle mine krefter på å bryte og stå for det, for han behandlet meg ikke bra store deler av tiden. Anonymkode: 1a416...9b1
Twintipp Skrevet 31. januar 2019 #8 Skrevet 31. januar 2019 Jeg har hatt det sånn. Stod i mot i mange år, men han er faktisk min sjelevenn. Og det er noe eget, noe helt spesielt! Vi er gift i dag♥️
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #9 Skrevet 31. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Kan dere ikke bli sammen? 🙂 Anonymkode: c03ab...470 Jeg vil det, av hele mitt hjerte ❤️ Spørsmålet vi sliter med, er om vi kan ta et valg som får så store konsekvenser for andre, basert på «egoistiske» behov. Anonymkode: c7608...e2f
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #10 Skrevet 31. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil det, av hele mitt hjerte ❤️ Spørsmålet vi sliter med, er om vi kan ta et valg som får så store konsekvenser for andre, basert på «egoistiske» behov. Anonymkode: c7608...e2f Er det "homewrecking" på gang? Anonymkode: 02999...6b0
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #11 Skrevet 31. januar 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f Har det godt eller dårlig påvirkning på de andre du tenker på? Anonymkode: 3e78e...7be
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #12 Skrevet 31. januar 2019 18 timer siden, Anonym bruker skrev: Kjent et menneske som man rett og slett ikke klarer å holde seg borte fra? Man klarer ikke å la være å vær nær, snakke med eller tenke på? Jeg har det sånn nå, og har hatt det noen måneder. Det er ikke bare fysisk, seksuell tiltrekning, kåtskap eller lyst, langt der i fra, det er et ustoppelig, intenst ønske om å være sammen med, mentalt være nær, snakke med, være taus med. Og hvis vi skal være sammen, har det påvirkning på så veldig mye for så mange andre, så vi har prøvd å være fra hverandre. Men det er ikke mulig! Har du hatt det sånn noen gang? Kan man stå i mot det? Og hvordan? Jeg har ledd av mennesker som snakker om sjelevenn, men det er det er. Anonymkode: c7608...e2f Har hatt det sånn ja. Han sluttet i jobben sin (var kollega). Det var det beste for oss begge og alle involvert. Har ikke kontakt i dag. Det skjedde aldri noe mellom oss, men det føltes i hvert rom vi var i. Han og jeg har barn og ektefelle på hver vår kant. Han valgte å gå fordi han hadde lettere for få ny jobb. Som sagt, det skjedde aldri noe mellom oss. Og vi har 0 kontakt i dag. Jeg håper jeg slipper å havne i en slik situasjon igjen.. Anonymkode: b7342...5f1
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #13 Skrevet 31. januar 2019 Ja, har det sånn nå. Ser ham hver dag på jobb. Det er noe mellom oss, og jeg vil ha ham med hele kroppen, men det kommer nok aldri til å skje. Synd. Anonymkode: 49356...9bd
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2019 #14 Skrevet 31. januar 2019 Har det sånn med en kollega. Har vært og er fortsatt grusomt forelska og betatt. Bruker mye tid på å tenke på han og vil helst være sammen med han hele tiden. Han er et fantastisk menneske, og helt sykt kjekk. Heldigvis klarer jeg å ikke vise det, og jeg er ganske trygg på at han ikke har samme følelser for meg. Det er veldig bra, for om han hadde hatt det og gjort fremstøt så tror jeg ikke jeg hadde klart å avvise.... vi er begge gift og har barn. Anonymkode: 4228f...c49
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2019 #15 Skrevet 3. februar 2019 På 31.1.2019 den 16.13, Anonym bruker skrev: Ja, har det sånn nå. Ser ham hver dag på jobb. Det er noe mellom oss, og jeg vil ha ham med hele kroppen, men det kommer nok aldri til å skje. Synd. Anonymkode: 49356...9bd Hvorfor skulle ikke det skje? 🙂 Anonymkode: c03ab...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå