Gå til innhold

Blir du irritrert om mannen bruker klærne dine?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke med vilje, men fordi han er så sløv? Her finner jeg ut at han brukte t-skjorten min i går, en svart en med «selected femme» inni. Str l, for jeg liker de oversized. Jeg hadde sikkert sortert feil. Samme med sokker, han drar på seg mine sokker selv om de er i str 37 og han bruker str 44. «De lå i tingene mine».

Jeg blir så innmari irritert, og det har nok litt å gjøre med at han må da huske at han aldri har kjøpt seg en selected femme t-skjorte? Eller hvite bomull sokker i str 37? Han kjøper seg aldri klær, og feilen er vel at jeg har kjøpt litt til han, ellers har han bare forsynt seg fra broren og faren når han er hjemme- uten at noen sier noe! Når de skal i bryllup etc så har moren handlet inn svarte sokker til gutta sine så de skal ha til dressen. Jeg mener at 35 år gamle småbarnsforeldre skal klare det selv! I tillegg ordner hun opp dressen før og etter bruk, men det er et annet tema🤪

Så jeg lurer på om du hadde irritert deg over det? Han tar såklart ikke mine ting som er åpenbart rosa eller veldig feminint.. 

Anonymkode: 74620...88e

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis dette er det eneste som irriterer deg, tror jeg du må la det ligge. Han er helt sikkert ikke opptatt av hvilken t-skjorte han tar på seg, der du ser en sort selcted femme, ser han en helt vanlig sort t-skjorte (som ser ut som alle de andre t-skjortene hans). Der du ser hvite sokker i str. 37, ser han kun sokker. 

Det at han stjeler klær av familiemedlemmer, er rarere. 

Og at mora fikser dressen - merkelig. Det vil uansett opphøre når hun ikke er der mer.

Endret av hysterika
Skrevet

Tatt i betraktning at jeg stadig stjelervhans ullsokker så burde jeg ikke bli det. Det er imidlertid ikke så mye å mitt han får på seg. Det blir oftest skjerf, luer, gamasjer ol. Det gjør meg ingenting.

Anonymkode: 35f6b...75f

Skrevet

Om det ligger i hans skuffer er det jo ikke rart om han tar set på. Han sjekker nok hverken merke eller størrelser. 

At han stjeler klær fra far og bror er mye rarere. 

Min mann kjøper heller aldri annet enn treningsklær og undertøy selv, så han får gensere og bukse til hver eneste jul og bursdag av meg. 

Anonymkode: bea77...2e3

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så jeg lurer på om du hadde irritert deg over det? Han tar såklart ikke mine ting som er åpenbart rosa eller veldig feminint.. 

Sørg for å ha kun feminint tøy...

Anonymkode: a6cc8...499

Skrevet

Eksen min brukte undertøyet mitt når jeg ikke var hjemme.... hadde overlevd om han brukte t-skjorta mi

Anonymkode: df75d...ce2

Skrevet

Haha, nei, hvis jeg hadde lagt noen av mine klær sammen med hans og oppdaget at han brukte det så hadde jeg ikke brydd meg. 

Jeg synes det er langt mer merkelig at han tar klær fra faren og broren sin. Det hadde fått meg til å lure. Og at moren hans fortsatt kjøper sokker og fikser dressen hans, er jo virkelig rart.

Skrevet

Nei, vi har såpass forskjellige kropper og klesstil at det skal godt la seg gjøre. 

Men det er rarere at mannen til Hi stjeler klær fra andre i familien og aldri kjøper klær selv. 

Skrevet

Han hadde aldri tatt på seg mine klær, og de ville neppe passet heller siden han er mye større enn meg. Jeg låner derimot hans klær innimellom, uten at det ser ut for å plage ham. I tillegg stjeler jeg eldstemann sine sko om kvelden når jeg skal rett utenfor med hunden om kvelden, han bruker 45 i sko, så føttene bare sklir nedi 😉

Anonymkode: c77d2...b3a

Skrevet

Jeg hadde ikke likt å få hans lukt i mitt tøy. Aftershave blir hengende.

Anonymkode: e8ce2...634

Skrevet

Jeg hadde bare syntes det var morsomt, siden han aldri i verden hadde fått på seg mine klær samme om jeg hadde gått opp to størrelser. Skal heller bli bekymret den dagen han tar på seg kjolene mine, ikke irritert.

Anonymkode: d12f8...49a

Skrevet

Om det var jeg som hadde sortert feil, så hadde jeg ikke blitt irritert nei. Mannen min sjekker heller ikke merker på klærne før han tar dem på. Ikke jeg heller for den saks skyld...

Om han hadde gått i klesskapet mitt og forsynt seg så hadde jeg blitt irritert. Men det er mest fordi jeg har lite klær, så jeg kunne fort gått tom før jeg hadde fått vasket. Han har mye mer enn meg, så det er ingen grunn til at han skal bruke mitt. Jeg låner derimot av ham av og til når jeg bommer med klesvasken. 😛

Anonymkode: f59bd...d50

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Eksen min brukte undertøyet mitt når jeg ikke var hjemme.... hadde overlevd om han brukte t-skjorta mi

Anonymkode: df75d...ce2

Eerhhh

Anonymkode: ee53e...025

Skrevet

Her bytter vi på med sokker. Men han har aldri brukt mine klær!? Har aldri tatt feil engang, og han er ikke en som bryr seg så mye 

Anonymkode: ee53e...025

Skrevet

Da hadde jeg nok ledd meg ihjel. 

Han er 30 kg tyngre og om han hadde fått pressa på seg mine klær, han gjerne fått gå med de😅

Skrevet

Næh,  hadde bare vaska dem. 

Anonymkode: 0027a...99c

Skrevet

Det hender han presser på seg og går med noen av mine sokker , og er sur fordi de har krympet i vask. Jeg blir nok litt muggen når han gjør dette, for sokkene blir aldri seg selv igjen etter dette, henger og slenger rundt beina mine.

Ellers er det fysisk umulig for han å få på noen av mine klær.

Anonymkode: df2e4...c35

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det hender han presser på seg og går med noen av mine sokker , og er sur fordi de har krympet i vask. Jeg blir nok litt muggen når han gjør dette, for sokkene blir aldri seg selv igjen etter dette, henger og slenger rundt beina mine.

Ellers er det fysisk umulig for han å få på noen av mine klær.

Hvor mange str forskjell er det på dere? Han bruker 47, jeg 39/40 og merker ikke noe til at vi bytter på.. 

Skrevet

Jeg bruker 39, han 48. Kommer litt an på sokkene, bomullssokker blir helt ødelagt i elastikken. Ull tåler det noe bedre.

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

ellers har han bare forsynt seg fra broren og faren når han er hjemme- uten at noen sier noe! Når de skal i bryllup etc så har moren handlet inn svarte sokker til gutta sine så de skal ha til dressen.

Han har du skrevet om før, har du ikke?

Jeg synes det er rarere at han går i broren og faren sitt klesskap, enn at han låner dine sokker.

Anonymkode: d66fe...7f0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Hehe min tar ofte buksene mine ved feil 😅 De kler han, så han bryr seg ikke. Ikke jeg heller. Hender jeg bruker skjortene hans og 😅

Skrevet

Han er sløv, men er mye lengre enn meg, så til og med han hadde merka det. Ser han for meg i en av mine olabukser 🤭🤪😂😂😂😂

Anonymkode: 8483b...8b1

Skrevet (endret)

Her skiller 30 cm, 40 kg og 10 skostørrelser, så tror ikke jeg hadde blitt irritert.

Fascinert kunne jeg nok blitt. Og kanskje litt bekymret dersom han ikke oppdaget fadesen av seg selv. Men ikke irritert. 

Endret av Mostly Harmless
Skrevet
2 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Her skiller 30 cm, 40 kg og 10 skostørrelser, så tror ikke jeg hadde blitt irritert.

Fascinert kunne jeg nok blitt. Og kanskje litt bekymret dersom han ikke oppdaget fadesen av seg selv. Men ikke irritert. 

Du kan nesten putte dine sko inni hans sko du da 😁

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du kan nesten putte dine sko inni hans sko du da 😁

Det var jo en glimrende løsning for ekstra kalde dager! Fryser alltid på bena. 

Mulig mannen hadde blitt irritert, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...