Gå til innhold

Ang LIS2/3 til dere som er leger;


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har tatt LIS2 men deretter angrer på spesialitet og ønsker å bytte, kan man få "godskrevet" noe av det man har tatt ila forrige LIS2 eller må man begynne på nytt? Er veldig usikker på veien jeg har valgt. Interessen er sterkt tilstedet, men arbeidshverdagen er et sant mareritt.

Anonymkode: 69b20...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg! Ser hva venner i andre spesialiteter går gjennom (kommer ikke til å si min egen, den er liten og vil ikke bli gjenkjent). "Min" spesialitet har ikke LIS2, vi går rett på LIS3, så jeg tviler på at jeg hadde fått noe tellende... Er ny ordning, så muligens hadde jeg fått godkjent noen læringsmål hvis spesialitetene hadde dem til felles. 

Det enkleste er å ta kontakt med legeforeningen. Det vil avhenge av gammel/ny ordning, hva du har tatt/gjort og hva du ønsker å bytte til. 

Anonymkode: 178cb...931

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis man har tatt LIS2 men deretter angrer på spesialitet og ønsker å bytte, kan man få "godskrevet" noe av det man har tatt ila forrige LIS2 eller må man begynne på nytt? Er veldig usikker på veien jeg har valgt. Interessen er sterkt tilstedet, men arbeidshverdagen er et sant mareritt.

Anonymkode: 69b20...f3a

Hvis du vil bli anestesilege feks, vil du få godkjent et halvt år som sideutdanning. Feks hvis du har vært på medisin eller barneavdeling. 

Anonymkode: fa4c2...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...