Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #1 Skrevet 30. januar 2019 Hvis man har tatt LIS2 men deretter angrer på spesialitet og ønsker å bytte, kan man få "godskrevet" noe av det man har tatt ila forrige LIS2 eller må man begynne på nytt? Er veldig usikker på veien jeg har valgt. Interessen er sterkt tilstedet, men arbeidshverdagen er et sant mareritt. Anonymkode: 69b20...f3a
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #2 Skrevet 30. januar 2019 Føler med deg! Ser hva venner i andre spesialiteter går gjennom (kommer ikke til å si min egen, den er liten og vil ikke bli gjenkjent). "Min" spesialitet har ikke LIS2, vi går rett på LIS3, så jeg tviler på at jeg hadde fått noe tellende... Er ny ordning, så muligens hadde jeg fått godkjent noen læringsmål hvis spesialitetene hadde dem til felles. Det enkleste er å ta kontakt med legeforeningen. Det vil avhenge av gammel/ny ordning, hva du har tatt/gjort og hva du ønsker å bytte til. Anonymkode: 178cb...931
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #3 Skrevet 30. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis man har tatt LIS2 men deretter angrer på spesialitet og ønsker å bytte, kan man få "godskrevet" noe av det man har tatt ila forrige LIS2 eller må man begynne på nytt? Er veldig usikker på veien jeg har valgt. Interessen er sterkt tilstedet, men arbeidshverdagen er et sant mareritt. Anonymkode: 69b20...f3a Hvis du vil bli anestesilege feks, vil du få godkjent et halvt år som sideutdanning. Feks hvis du har vært på medisin eller barneavdeling. Anonymkode: fa4c2...b78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå