Gå til innhold

2. klassing med tre aktiviteter i uka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mye?

Anonymkode: a532f...c6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. 

Anonymkode: a2ab1...249

Skrevet

Min gutt er med på fotball og korps. Det er 3 dager i uken. Kan være 4 dager når det er fotballsesong. Han går i 5 trinn nå men har hatt de samme aktivitetene siden 2 trinn. Han vil ikke slutte med noen av dem. Og så lenge han ikke klager, så får han fortsette 

Anonymkode: 80ac0...bec

Skrevet

Jeg syns det er mye, men om det er mye for ditt barn kan jo ikke jeg svare på. 

Det jeg mener er viktig er å se hverdagen, uka og hvordan det sosiale rundt bsrnet er. Bor dere ett sted der unger leker sammen på fritiden, er sammen utenom aktiviteter? Vi gjør det så jeg har satt stopp ved en aktivitet for jeg mener det er viktig at ungene faktisk har fritid til å være med venner, være ute og finne på ting med venner, leke og aktivisere seg med ting de må bruke fantasien på. Er det ikke slik der du bor og du må jage ungen ut med noen eller jage ungen vekk fra data så er nok tre aktiviteter lurt. Men viktigst: hva ønsker barnet?

Anonymkode: 7f51f...865

Skrevet

Begge mine har hatt tre aktiviteter i uka i 2. klasse. Det har fungert kjempefint!

Begge er sterke faglige og gjør som regel unna lekser ganske kjapt, feks alt på mandag. Det er en forutsetning for at det skal funke. 

Anonymkode: 0ab70...7f1

Skrevet

Kommer jo an på hvilke aktiviteter, er det f.eks flere treninger i uken, kamper i helgene osv... Min har 3 aktiviteter med de har ingenting i helgene. 

Anonymkode: 2a534...bb7

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer jo an på hvilke aktiviteter, er det f.eks flere treninger i uken, kamper i helgene osv... Min har 3 aktiviteter med de har ingenting i helgene. 

Anonymkode: 2a534...bb7

Det er to fysiske aktiviteter og en stillesittende. Mandag, tirsdag og onsdag.

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns det er mye, men om det er mye for ditt barn kan jo ikke jeg svare på. 

Det jeg mener er viktig er å se hverdagen, uka og hvordan det sosiale rundt bsrnet er. Bor dere ett sted der unger leker sammen på fritiden, er sammen utenom aktiviteter? Vi gjør det så jeg har satt stopp ved en aktivitet for jeg mener det er viktig at ungene faktisk har fritid til å være med venner, være ute og finne på ting med venner, leke og aktivisere seg med ting de må bruke fantasien på. Er det ikke slik der du bor og du må jage ungen ut med noen eller jage ungen vekk fra data så er nok tre aktiviteter lurt. Men viktigst: hva ønsker barnet?

Anonymkode: 7f51f...865

Hun har to fysiske og stillesittende. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...