Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Sover den i hundehus/i sengen deres/på gulvet? Bjeffer den mye? Stikker den ofte av? Rase? Vi har en veldig snill tibetansk terrier som liker seg veldig godt rundt barn. Moro å se at han tasser etter når barna driver med et eller annet i hagen for eksempel😂 Anonymkode: 0e2f2...2f6
skinnfilla Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 Har samojed/border collie-blanding. Han har senga si i stua , aldri hvert oppe i 2.etg . Han er supersnill, liker kattene og veldig glad i ungene. Liker alle han møter. Han stikker om han får sjansen og er ute av syne. Om jeg er med stikker han aldri. Han er en rolig og tålmodig fyr bjeffer veldig sjelden han er snart 5 år
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 31 minutes ago, Anonym bruker said: Sover den i hundehus/i sengen deres/på gulvet? Bjeffer den mye? Stikker den ofte av? Rase? Vi har en veldig snill tibetansk terrier som liker seg veldig godt rundt barn. Moro å se at han tasser etter når barna driver med et eller annet i hagen for eksempel😂 Anonymkode: 0e2f2...2f6 har en rotweiler på 4 år han sover i senga si Han bjeffer kun hvis det kommer noen,men sjelden ellers har aldri stukket av ennå. Utrolig snill mot barna våre på 1 og 3 år, var kjempe spent hvordan han ville reagere på jentene,men har gått helt supert ❤️ Anonymkode: dac6b...5c7
Mrs. Kaizer Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Blanding (toller, border collie + litt div.) Snart 10 uker. Sover i bur på vårt soverom. Har hatt han i 1,5 uke, har ikke hørt han bjeffe ennå. Stikker ikke av, holder seg foreløpig rundt meg når vi er ute. Har begynt å trene på innkalling og han er veldig flink. Lov å håpe på at det fortsetter sånn😂
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 Dum som et brød, snill som dagen er lang, liker egentlig ingen andre enn meg, men kan søke kos fra andre om jeg ikke gidder. Ekstremt kosesjuk med meg. Går greit overens med katten, men liker den ikke. Stikker aldri av, er veldig lydig og eier ikke jaktinstinkt. Bjeffer lite, men kan komme et «boff» eller to når hun hører lyder utenfor. Sover på gulvet eller i senga si, pleier å foretrekke senga si om natta. 7 år, japansk spisshund. Anonymkode: f9a95...941
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Seng i stua, teppe ved senga vår. Får ligge i sofaen også. Varsler når noen kommer, kan også bjeffe på «spøkelser»😊 Har aldri stukket av, henger bare rundt oss. Forsiktig fyr. Cocker spaniel. Anonymkode: 4115f...943
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 Sover i sofaen ,sengen hennes og med oss om natten. Bjeffer aldri stikker ikke av cavalier Anonymkode: 36e78...246
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Sover i fotenden av senga. Mot min vilje men mannen er bløthjertet. Bjeffer ikke så mye. Stikker av hvis ingen ser ja. Cavalier Anonymkode: 20558...aa3
Hengebukksvinet Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 Har to hunder. Den eldste er blanding av Jack russell, shih tzu og papilon. Den andre er dansk-svensk gårdshund. Den eldste er 2,5 år og den yngste er 8.mnd. De sover i sofaen i stua om nettene. De bjeffer når det ringer på og når folk nærmer seg huset. Stort sett aldri ellers. Har prøvd å avvenne dem med dette, men det er ikke så lett. Den eldste stakk av endel tidligere (kom ikke på innkalling), men har endelig begynt å høre på oss😊Den yngste stikker ikke av heldigvis😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå