Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Mini har feber og er dårlig så han fikk en stikkpille. 10-15 min etter måtte han selvsagt bæsje 🙈 Har tabletten rukket å løse seg opp, eller blir det null virkning nå? Anonymkode: e8b9d...e79
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #2 Skrevet 29. januar 2019 den virker med engang den kommer inn Anonymkode: 0286a...536
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #3 Skrevet 29. januar 2019 Vil tro det er i grenseland. Jeg bruker stikkpiller selv. Da jeg spurte legen samme spørsmålet, sa han at jeg kunne ta ny om den kom ut før 30 min. I Felleskatalogen står det også at stikkpiller bruker litt lengre tid enn tabletter for å virke. «Raskt og nær fullstendig etter oralt inntak. Cmax etter 1/2-1 time, peroralt, noe senere for stikkpillene.» Anonymkode: 4f80a...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå