Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #1 Skrevet 29. januar 2019 Hva handler dere i Sverige? Anonymkode: 567a8...77b
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #4 Skrevet 29. januar 2019 Mat hvis jeg er sulten, ellers stort sett ingenting. Anonymkode: 8349d...361
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #5 Skrevet 29. januar 2019 Ost, melk, yoghurt, pålegg, brus, godis, hårfarge, vaskepulver, skyllemiddel, mel, sukker, apotekvarer, karbonadedeig osv. Kjøper det meste der. Bor ca 30 min fra grensa. Og jo, det lønner seg selv med bensin og bom. Anonymkode: 59b78...46e
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #6 Skrevet 29. januar 2019 Snus (kjæresten), vin, øl, brus, kjøtt, pukka-te, kyllingfilet, bacon, vaskepulver.. alt mulig egentlig. Det meste koster litt mindre enn hjemme. Noe er det mye å spare på, andre ting litt. Anonymkode: e47f6...a62
tante grusom master of law Skrevet 29. januar 2019 #7 Skrevet 29. januar 2019 Polarbrød og polarlefser, cola zero, te, kaffe, alt av melkeprodukter, ost, philadelphia, kjøtt (svensk, ikke import), kjøttdeig (svensk), sukkerfri saft, syltetøy, akasiehonning, matoljer, krydder, pasta, mellombarer, alt av vaskemidler, shampo, dusjsåpe, dopapir...
KellyTaylor Skrevet 29. januar 2019 #8 Skrevet 29. januar 2019 Propud ferdigdrikker Toalettpapir Glutenfrie produkter Ting jeg trenger til lavkarbo Og mye av det som er ramset opp fra før her i tråden
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #9 Skrevet 29. januar 2019 Løvbiff Hamburgere Bacon Ytrefilet fra okse Noisettes og røstipoteter Ost: burgerost, racletteost og Vesterboten original. Oboy Te Glutenfritt Pærejuice Sugerør med smak Tøymykner Dusjsåpe Håndsåpe Shampo og balsam Oppvaskmaskintabletter Tork Fryseposer Godis Det tror jeg var den faste lista 🤔 Anonymkode: c369c...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå