Gå til innhold

Det beste med DIB...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Link?

Anonymkode: a780d...884

Let?

Anonymkode: c7130...a42

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutes ago, Anonym bruker said:

Link?

Den er noen dager gammel? Det er bare et eksempel på tråder hvor det i starten er litt vittige innlegg, også blir det ping-pong mellom to brukere.

Jeg tenker ofte på uttrykket: don't argue with morons, they will beat you with experience. Fritt etter hukommelsen..

Anonymkode: db471...79d

Skrevet

Finner ikke noe med Venstre, men det er neppe noe morsomt heller. Tråder om politikk har tendens til å være saklige.

Nei, det beste med DIB er idiottrådene. De som gjør at jeg føler det fins et parallelt univers. Et sted der svigermødre ikke bør gi barna presanger i fall mor selv hadde lyst til å være den første som kjøpte ryggsekk til babyen, og dermed nekter å feire jul hos svigermor resten av livet. Et univers der det faktisk fins noen som lurer på om legen vil bytte tampongen din hvis du skulle havne i koma. En verden der havet er av hyllebærsaft og neslesuppe og hver dag er en bursdagsfest. Der biler parkeres i feil garasje, og mennene bruker runkehonkle.

Denne tråden er også festlig:

https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144359933-hva-irriterer-deg-men-du-vet-det-er-usaklig-så-du-må-tie/?tab=comments#comment-148911897

Skrevet

Selvom jeg river meg i håret mange ganger her inne, er dere jaggu en fin gjeng 😍 

Anonymkode: 56914...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...