Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #26 Skrevet 30. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Link? Anonymkode: a780d...884 Let? Anonymkode: c7130...a42
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #27 Skrevet 30. januar 2019 5 minutes ago, Anonym bruker said: Link? Anonymkode: a780d...884 Den er noen dager gammel? Det er bare et eksempel på tråder hvor det i starten er litt vittige innlegg, også blir det ping-pong mellom to brukere. Jeg tenker ofte på uttrykket: don't argue with morons, they will beat you with experience. Fritt etter hukommelsen.. Anonymkode: db471...79d
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #28 Skrevet 30. januar 2019 Finner ikke noe med Venstre, men det er neppe noe morsomt heller. Tråder om politikk har tendens til å være saklige. Nei, det beste med DIB er idiottrådene. De som gjør at jeg føler det fins et parallelt univers. Et sted der svigermødre ikke bør gi barna presanger i fall mor selv hadde lyst til å være den første som kjøpte ryggsekk til babyen, og dermed nekter å feire jul hos svigermor resten av livet. Et univers der det faktisk fins noen som lurer på om legen vil bytte tampongen din hvis du skulle havne i koma. En verden der havet er av hyllebærsaft og neslesuppe og hver dag er en bursdagsfest. Der biler parkeres i feil garasje, og mennene bruker runkehonkle. Denne tråden er også festlig: https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144359933-hva-irriterer-deg-men-du-vet-det-er-usaklig-så-du-må-tie/?tab=comments#comment-148911897 Anonymkode: a780d...884
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2019 #29 Skrevet 30. januar 2019 Selvom jeg river meg i håret mange ganger her inne, er dere jaggu en fin gjeng 😍 Anonymkode: 56914...100
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå