Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg har et familiemedlem som jeg vet ødlegger noe hos oss i ny og ne. F.eks lager hakk i gulvet, riper i bordet, han har laget merke i lakken på bilen osv. Jeg vet det er han. Ser det etter han har vært på besøk. Tror nok han er psykopat-og vi har fornærmet han en gang- og han er dødelig fornærmet. Jeg har aldri fersket han, men vet allikevel det er han. Har lyst å koble opp kamera både inne og ute for evt å fange opp dette på film. Men hva tenker dere å komme inn i et hus hvor det er overvåkingskameraer? Tenkte å ha et i stua inn til kjøkkenet og en i garagen.... Er dette galskap? Er bare så lei av å få ting ødelagt, men aldri noe bevis....! Og om han ser overvåkningskameraene, kanskje han slutter? Men så er jeg redd for å bli misoppfattet av mine venner.... Jeg kan jo ikke si at jeg mistenker familiemedlemmet- da vil jeg bli stemplet som gal 😕 Anonymkode: 6318f...db5
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Hmm.. hi, du vet det er ulovlig å filme folk uten deres godkjennelse? Selv på butikker som er kameraovervåket er det skiltet før man går inn. Ergo, man godkjenner å bli filmet når man trer inn. Kjeltringer har og rett til personvern. Ville ikke gjort det. Anonymkode: ab7fe...410
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 . Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hmm.. hi, du vet det er ulovlig å filme folk uten deres godkjennelse? Selv på butikker som er kameraovervåket er det skiltet før man går inn. Ergo, man godkjenner å bli filmet når man trer inn. Kjeltringer har og rett til personvern. Ville ikke gjort det. Anonymkode: ab7fe...410 410 igjen, fortsetter: selv i ditt eget hjem er det ikke lov om du ikke informerer. Jr. Datatilsynet og personvernloven. Anonymkode: ab7fe...410
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Jeg hadde, med rette, stemplet deg som gal. Og aldri kommet på besøk igjen. Anonymkode: 6db6e...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå