Gå til innhold

Inspirert! Forsikring.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enkelt. Hville forsikringer mener du at du må ha? Og hvorfor?

Jeg kan ikke noe om forsikring.

Anonymkode: a069b...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna har en forsikring som kan videreføres til voksenforsikring når de blir voksne, uten ny helseattest. Det er noe av det viktigste synes jeg, at de uansett hva som måtte dukke opp av sykdommer og skader i barne og ungdomsår har mulighet til å være forsikrede voksne.

Jeg er ufør, og fikk en del penger fra forsikringsselskapet da jeg ble det. Nå har jeg bare livsforsikring og en for alvorlig sykdom.

Mannen er vi helt avhengig av siden jeg allerede er ufør, så han er veldig godt forsikret. Han er dyr. Men jeg synes den sikkerheten er verdt det. Han har selvfølgelig en uføreforsikring, en livsforsikring, og er forsikret så han får mellomlegget om han skulle bli arbeidsledig eller havne på aap. Han er også forsikret mot alvorlig sykdom, og forsikringene hans dekker behandlig av privat helsevesen så han slipper ventelister og kan komme seg fort tilbake til jobb om noe skulle skje.

Ellers har vi to biler forsikret, en motorsykkel, en båt, huset (og siden det er et eldre hus har vi utvidet forsikring mot sopp, råte, skadedyr osv) og reise. Vi har selvfølgelig også innboforsikring, og der har vi også en utvidet utgave som dekker alt av mobiler, nettbrett, pc'er osv. Med fire barn hender det noe går istykker, og da dekkes det av innboforsikringen. Det er billigere enn å forsikre hver ting for seg.

Anonymkode: 047f5...200

Skrevet

Det man MÅ ha er innboforsikring.

Har man bil må man forsikre den, samme gjelder båt og slike store ting. 

Har man dyr burde det være en forsikring inne i bildet pga behandling er så utrolig dyrt. 

Ellers syns jeg barn, ufør og livsforsikring er noe det er lurt å ha. Man MÅ ikke ha det, men det kommer veldig godt med dersom noe slikt oppstår. 

Anonymkode: 7f2bc...bc6

Skrevet

Barneforsikring med ufør/død både ved sykdom og uhell, ufør og død på oss voksne, hus, innbo, 3 biler, moped, motorsykkel, dyre smykker, bunader, reiseforsikring. Koster oss ca 7000,- pr mnd

Anonymkode: c9d38...2bc

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Barneforsikring med ufør/død både ved sykdom og uhell, ufør og død på oss voksne, hus, innbo, 3 biler, moped, motorsykkel, dyre smykker, bunader, reiseforsikring. Koster oss ca 7000,- pr mnd

Anonymkode: c9d38...2bc

Forsikring ved barnedød? Trenger foreldre en forsikringsutbetaling om en stor kostnad opphører? 

Anonymkode: e2d5f...54b

Skrevet

aha.. død på oss voksne.. ikke nok kaffe på meg i dag.

Anonymkode: e2d5f...54b

Skrevet

Vi har innbo og reiseforsikring gjennom forbundet. Begge barnå er forsikret og jeg har uføre/livsforsikring.

Anonymkode: 2b638...124

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har innbo og reiseforsikring gjennom forbundet. Begge barna er forsikret, jeg har uføre/livsforsikring og bilforsikring 

Anonymkode: 2b638...124

 

Anonymkode: 2b638...124

Skrevet

Må ha ; innboforsikring og husforsikring om man har hus. Bilforsikring om man har bil, det er lovpålagt med ansvarsforsikring. Har man forsørgeransvar bør man ha en livsforsikring. Reiseforsikring bør man også ha. 

Anonymkode: 44fd3...a36

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Må ha ; innboforsikring og husforsikring om man har hus. Bilforsikring om man har bil, det er lovpålagt med ansvarsforsikring. Har man forsørgeransvar bør man ha en livsforsikring. Reiseforsikring bør man også ha. 

Anonymkode: 44fd3...a36

Glemte å si at jeg selv har alt det over. I tillegg til uføre, alvorlig sykdom og ulykkesforsikring på meg selv, barneforsikring til barna som innholdet utbetaling ved uførhet. Forsikring på katten og bunaden har jeg også :) 

Anonymkode: 44fd3...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...