Gå til innhold

Har truffet en mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er egentlig helt fantastisk. Rolig, sjarmerende gjennomført snill, vil meg bare det beste, god sex  osv. 

Men, han er ikke veldig kjekk. Det jeg tenker er om det kan bli oss. Han har alle kvaliteter jeg ser etter i en mann. 

Andre som ikke syntes mannen var veldig kjekk i starten, men der dette endret seg etterhvert? Vet det er veldig overflødig å tenke utseende, men gjør det litt likevel. 

Anonymkode: 81052...bcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, eg synst mannen min var kjekk då vi vart i lag. Han har vel bleikna kan du seie. Det er uansett ikkje viktig, men viss du meinar at de ikkje har kjemien i orden er det verre. Viss du likar, tenner på han og er forelska i han skjønnar eg ikkje kvifor du spør.. 

Anonymkode: 7d8b5...c7c

Skrevet

Dersom du ikke syns han er kjekk i starten tror jeg det er dårlige odds. I starten av et forhold syns man jo den andre er dødslekker.

Anonymkode: 6f4b7...7ac

Skrevet

Mannen min har aldri vært kjekk, ikke da vi ble sammen og ikke i dag.

Men for meg har det liten betydning, han har glimt i øyet og er fin å se på fordi det indre skinner gjennom om man kan si det så klisjeaktig. Han er renslig og pen i tøyet, normalt slank og ganske normal kanskje. Men ikke noen stor kjekkas.

Vi har vært sammen i 21 år og ingen planer om å gå hver vår veg.

Anonymkode: 1d459...f76

Skrevet

Jeg syns ikke min mann var så kjekk i begynnelsen. Men likevel var han noe for meg. Nå syns jeg han er veldig deilig og herlig. 

Anonymkode: 9be41...4cb

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg syns ikke min mann var så kjekk i begynnelsen. Men likevel var han noe for meg. Nå syns jeg han er veldig deilig og herlig. 

Anonymkode: 9be41...4cb

Ja, er det jeg også tenker. Om han ikke er superkjekk, så har han en herlig personlighet...og en flott kropp. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han er egentlig helt fantastisk. Rolig, sjarmerende gjennomført snill, vil meg bare det beste, god sex  osv. 

Men, han er ikke veldig kjekk. Det jeg tenker er om det kan bli oss. Han har alle kvaliteter jeg ser etter i en mann. 

Andre som ikke syntes mannen var veldig kjekk i starten, men der dette endret seg etterhvert? Vet det er veldig overflødig å tenke utseende, men gjør det litt likevel. 

Det står deg jo fritt å lete videre etter en person som er rolig, sjarmerende, snill, vil deg det beste, gir deg god sex OG er vakker. Men kanskje du gaper litt høyt her?

Anonymkode: 5d43c...ca6

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det står deg jo fritt å lete videre etter en person som er rolig, sjarmerende, snill, vil deg det beste, gir deg god sex OG er vakker. Men kanskje du gaper litt høyt her?

Ja, du sier noe....denne mannen har virkelig alt kjenner jeg.

Skrevet

Du kan ha sex med han, da kan umulig utseendet hans fremprovosere brekninger hos deg. Du må jo være tiltrukket av noe med ham siden du skriver mye annet pent om ham. Hva er det som gjør han så lite kjekk da?

Anonymkode: fa890...10e

Skrevet

Hva mener du med at han ikke er kjekk?

Er han ikke George Clooney pen, eller er han 'stygg'. 

Noen av de mest sjarmerende mennene jeg har truffet er langt fra billedskjønne, men de har en selvsikkerhet og sjarm som oppveier at de ikke har så pene trekk. 

Og så må du vel finne han attraktiv siden du har sex med han?

Anonymkode: 4ae0a...cb1

Skrevet

Er nok ikke den søteste frukten du heller kanskje? Så lenge han har de kvaliteter som du skriver her, så høres han mer enn perfekt ut :)

Skrevet

Jeg synes alle jeg liker veldig godt er kjekke eller pene. Personligheten er det som er viktig. 

Skrevet

TS her! 

Takk for gode innspill. Er nok bare jeg som er sær. Han er ikke «stygg», men helt normal. Men, jo mer jeg lærer å kjenne han, jo mer ser jeg hvilken flott person han er. Alt dette henger sikkert sammen med at forrige mannen jeg var sammen med var sinnsykt kjekk, men egentlig ikke så grei. Han her viser virkelig at han setter pris på meg og at han liker meg veldig godt. 

Da jeg tenker på det så er jeg faktisk veldig helsig som har fått denne mannen inn i livet mitt. 

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

TS her! 

Takk for gode innspill. Er nok bare jeg som er sær. Han er ikke «stygg», men helt normal. Men, jo mer jeg lærer å kjenne han, jo mer ser jeg hvilken flott person han er. Alt dette henger sikkert sammen med at forrige mannen jeg var sammen med var sinnsykt kjekk, men egentlig ikke så grei. Han her viser virkelig at han setter pris på meg og at han liker meg veldig godt. 

Da jeg tenker på det så er jeg faktisk veldig helsig som har fått denne mannen inn i livet mitt. 

Lykke til med det, nyt kjæresten! 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Lykke til med det, nyt kjæresten! 

Takk! Vi er ikke kjærester enda, men tiden får vise hva som skjer...heldig er jeg hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...