Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Er du fornøyd med bystyret dere har nå? Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: 362fa...e99
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Jeg er fornøyd, men skulle ønske det gikk raskere å gjennomføre den grønne politikken. Anonymkode: 0ce41...4c3
the amazing spidermamma Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Jeg er fornøyd. F.eks synes jeg det er blitt mye finere nede ved rådhuset, der de har sperret av for biler og det blitt liv og serveringssteder. Tøyen har også fått et løft, og jeg er glad for at det jobbes med å redusere test-regimet i Oslo-skolen, som ikke har funket etter hensikten, ettersom 'svake' elever har blitt bedt om å holde seg hjemme for å bedre testresultatene. Og bra at de har overtatt søppelhåndteringen som var en katastrofe i privat regi. Dette var det jeg kom på i farten.
frk Nilsen Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 41 minutter siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg er fornøyd. F.eks synes jeg det er blitt mye finere nede ved rådhuset, der de har sperret av for biler og det blitt liv og serveringssteder. Tøyen har også fått et løft, og jeg er glad for at det jobbes med å redusere test-regimet i Oslo-skolen, som ikke har funket etter hensikten, ettersom 'svake' elever har blitt bedt om å holde seg hjemme for å bedre testresultatene. Og bra at de har overtatt søppelhåndteringen som var en katastrofe i privat regi. Dette var det jeg kom på i farten. Støtter dette
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #5 Skrevet 28. januar 2019 Ja, ganske. Politikken er ålreit, selv om jeg synes Thorkildsen er en klein figur og ikke er overvettes begeistret for verken Nguyen eller Johansen. Ordføreren er fin, da. Anonymkode: 3b500...b54
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #6 Skrevet 28. januar 2019 Merker absolutt ingen forskjell fra forrige bystyre, bortsett fra at det har blitt vanskelig og dyrt å være bilist. Anonymkode: c7546...590
the amazing spidermamma Skrevet 28. januar 2019 #7 Skrevet 28. januar 2019 Jeg er glad for at det gjøres noe med bilmengden i sentrum. Skjønner at det er noen som får logistikkproblemer, men når det er mange barn som må holdes innendørs fordi lufta er så dårlig, så må faktisk bilen vike. Jeg kjenner folk som har måttet flytte pga astma, og jeg har selv en sønn med astma, så jeg er glad for at det settes inn tiltak. Dette har mange byer gjort allerede, og det er bra at Oslo følger etter.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #8 Skrevet 28. januar 2019 3 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg er fornøyd. F.eks synes jeg det er blitt mye finere nede ved rådhuset, der de har sperret av for biler og det blitt liv og serveringssteder. Tøyen har også fått et løft, og jeg er glad for at det jobbes med å redusere test-regimet i Oslo-skolen, som ikke har funket etter hensikten, ettersom 'svake' elever har blitt bedt om å holde seg hjemme for å bedre testresultatene. Og bra at de har overtatt søppelhåndteringen som var en katastrofe i privat regi. Dette var det jeg kom på i farten. Litt merkelig at privat søppeltømming har fungert siden 1992 Anonymkode: 2f82e...93e
the amazing spidermamma Skrevet 28. januar 2019 #9 Skrevet 28. januar 2019 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Litt merkelig at privat søppeltømming har fungert siden 1992 Anonymkode: 2f82e...93e Ikke i Oslo.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #10 Skrevet 29. januar 2019 Ja, er fornøyd. Mange gode miljøtiltak og tilbud til barn og unge. Anonymkode: a8acd...b23
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #11 Skrevet 29. januar 2019 9 timer siden, the amazing spidermamma skrev: Jeg er fornøyd. F.eks synes jeg det er blitt mye finere nede ved rådhuset, der de har sperret av for biler og det blitt liv og serveringssteder. Tøyen har også fått et løft, og jeg er glad for at det jobbes med å redusere test-regimet i Oslo-skolen, som ikke har funket etter hensikten, ettersom 'svake' elever har blitt bedt om å holde seg hjemme for å bedre testresultatene. Og bra at de har overtatt søppelhåndteringen som var en katastrofe i privat regi. Dette var det jeg kom på i farten. Dette. Syns det er gemt. Anonymkode: b8245...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå