Gå til innhold

Førerkort - Rus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hørte eksen skryte til vår datter at han driver å tar kjøretimer for snart kan han komme å hente henne. Han satt da med en klint, hasj, i hånda - på FaceTime.

Han ser nokså normal ut når han har røyker ettersom han har rusa seg i 10 år.

Hvem fanken varsler jeg?! Han ble jo ikke på veien overhodet som røyker fra morgen til kveld! Jeg vet ikke hvilke firma han øvelseskjører med.

Anonymkode: e80eb...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring 02800 og rådfør deg. Det er jo annenhåndsinformasjon du kommer med, men verdt å høre. 

Anonymkode: b7668...475

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ring 02800 og rådfør deg. Det er jo annenhåndsinformasjon du kommer med, men verdt å høre. 

Det er jo ikke annenhånds info når jeg sitter ved siden av min datter å hører på samtalen. Hun er bare 5 år. Og han sitter med en joint i hånda og røyker på FaceTime.

Hi

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo ikke annenhånds info når jeg sitter ved siden av min datter å hører på samtalen. Hun er bare 5 år. Og han sitter med en joint i hånda og røyker på FaceTime.

Hi

Jo, du har ikke bevis for at han kjører ruset. 

For en utenforstående, nøytralperson, hvorfor har du og dine ord mer kredibilitet en hans. Du sier at han gjorde det på facetime... Og om han nekter. Ja, hva da? 

-Ikke gi meg hele historien deres nå. Jeg er virkelig ikke interessert. Jeg bare er litt "djevelens advokat" her, og viser deg hva du vil kunne møte. 

Men rådfør deg med politiet som jeg skrev først, og hør hva du kan/bør gjøre. De vil ikke ha slike på veien noe mer en deg og meg, men trenger skjellig grunn og bevis for å kunne gjøre jobben sin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...