Gå til innhold

Hvem flere fikk nylig positiv test? 😊


Førstegangsprøvendejuni18

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har nå for første gang i mitt liv hatt uteblitt mensen og fikk svake tester. Fredag og lørdag, og denne testen i går. Har hatt noe kjemiske og håper på at denne spiren sitter, særlig siden jeg aldri har savnet  mensen så lenge 😀. Men prøver å ikke bli for skuffet om det går galt da.. Har savnet mensen alt fra 3-7 dager ca, siden mine luteal faser har blitt lengre og lengre etter at jeg begynte med vitex i August :) Nå er jeg på syklus dag 38 og fortsatt ingen mensen!! :)

Har prøvd i 7 mnd ca. Streken kom opp innen tiden. 

Hvem er i samme båt?! 😊😀

IMG_20190128_162418.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei, 

Jeg har nå for første gang i mitt liv hatt uteblitt mensen og fikk svake tester. Fredag og lørdag, og denne testen i går. Har hatt noe kjemiske og håper på at denne spiren sitter, særlig siden jeg aldri har savnet  mensen så lenge 😀. Men prøver å ikke bli for skuffet om det går galt da.. Har savnet mensen alt fra 3-7 dager ca, siden mine luteal faser har blitt lengre og lengre etter at jeg begynte med vitex i August :) Nå er jeg på syklus dag 38 og fortsatt ingen mensen!! :)

Har prøvd i 7 mnd ca. Streken kom opp innen tiden. 

Hvem er i samme båt?! 😊😀

IMG_20190128_162418.jpg

P. S har ikke hatt lengre sykluser enn 35 dager før og har tracket de en stund med fertility friend.

Her er tips for å bli gravid ved 35 så fort som mulig :

Jeg har også nylig begynt med wild yam så hvis dette er resultatet anbefaler jeg det også, i tillegg til :prenatal, vitamin b, omega 3, alpha lipoic acid, og NAC og damiana og probiotika tablett, og kalsium og jern tablett. 

Jeg har også, fordi det har vært mistanke om at jeg har hatt pcos tidligere, tatt tabletter med myo inositol (spør meg om merke) , og tatt noe mer i forhold til dette. Som skal hjelpe for egg kvalitet. 

Jeg har også brukt wild yam pregesteron krem ved navn woman's care og kremen ultimate woman's care iqqi (Se pfc.no).

Og jeg har chartet med fertility friend, fulgt råd fra the sperm meets the egg plan (last ned fra nettet pdf) og har spist fra fra prinsipper fra fertilitets diett. Dette er hovedsaklig det jeg har gjort men spør om du lurer mer.

Noe må ha funket, og jeg tenkte hvorfor ikke prøve mange råd. Noe må hjelpe :) som det forhåpentligvis ser ut som nå :)Håper tipsene funker for noen andre der ute. :)

 

Mvh håpefulle meg, 35 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

 Gratulerer!

Jeg testet positivt i går! Termin ca 10. oktober 😊 krysser fingrene for oss begge 🤞

Jeg testet også sikkert positivt i går men med svake tester de to dagene før pluss merkelig nok positiv strimmel 6 dpo som jeg ikke trodde var mulig 🙆

Så gøy da, heia oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

 Gratulerer!

Jeg testet positivt i går! Termin ca 10. oktober 😊 krysser fingrene for oss begge 🤞

Har du barn fra før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Så hyggelig, hvor gamle er de? 😊 

De blir 5 og 3 i år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

De blir 5 og 3 i år :) 

Ok så koselig. Får bare krysse fingrene for at det holder. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter før. Og denne gangen er første gangen mensen ikke har kommet. Så det går i alle fall rette veien om det ikke skulle gå denne gangen så jeg får tenke positivt..selv om jeg har har hatt litt mer illevarslende utflod i det siste. Krysser fingre. 🤞🤞 Uff nervepirrende dette her.. 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Ok så koselig. Får bare krysse fingrene for at det holder. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter før. Og denne gangen er første gangen mensen ikke har kommet. Så det går i alle fall rette veien om det ikke skulle gå denne gangen så jeg får tenke positivt..selv om jeg har har hatt litt mer illevarslende utflod i det siste. Krysser fingre. 🤞🤞 Uff nervepirrende dette her.. 🙉

PS. Vi har bare prøvd ca 6 mnd da.. Så er nok håp for oss til slutt siden det virker som jeg kan bli gravid :) men er litt mer usikker i dag på grunn av en del rosa og til dels litt rød utflod.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 21.23, Solskinnsbarn:) skrev:

Man kan ha litt blødninger og likevel være gravid🙂 hvordan går det med deg? 

Hei, takk for meldingen(e) 💕 Morfar døde nylig så jeg har hatt det litt så som så. Jeg har fortsatt positive taster men noen er litt svakere så er så usikker. Der som taler for er derimot fortsatt ganske høy temp (36.77) og altså fortsatt positive tester. Og at blødninger har gitt seg. Men tok en blodprøve på fredag og venter spent på resultatet!! Føler det kan gå begge veier... He blitt skuffet før så tør ikke håpe så mye. 

På 1.2.2019 den 21.23, Solskinnsbarn:) skrev:

Man kan ha litt blødninger og likevel være gravid🙂 hvordan går det med deg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, kondolerer så mye! Da er det mye å tenke på, det skjønner jeg.

Bra du kunne ta blodprøve også, jeg tipper på positivt resultat! Det høres veldig lovende ut, og som sagt er det veldig vanlig med litt blødninger. Leste i stad at 25% opplever det i begynnelsen av et svangerskap :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 4.2.2019 den 11.07, Solskinnsbarn:) skrev:

Uff, kondolerer så mye! Da er det mye å tenke på, det skjønner jeg.

Bra du kunne ta blodprøve også, jeg tipper på positivt resultat! Det høres veldig lovende ut, og som sagt er det veldig vanlig med litt blødninger. Leste i stad at 25% opplever det i begynnelsen av et svangerskap :) 

Hei, beklager sent svar. Jeg hadde desverre negativt svar på hcg men har fått over 30 billige gravis testee som har vært positive og har denne måneden fått tidlig eggløsning som jeg ikke pleier. Så tror derfor jeg var gravid. Og er glad for det da jeg aldri har fått så tydelige tester før. Så det blir spennende med fortsettelsen men denne måneden blir kanskje ikke så spennende da eggløsning kom uventet og vi ikke hadde kost så mye rett rundt dagen denne gangen tror jeg.. Men man vet aldri helt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skravledokka89 skrev:

Jeg venter min første. Tidlig ennå (4+3)

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Hei, beklager sent svar. Jeg hadde desverre negativt svar på hcg men har fått over 30 billige gravis testee som har vært positive og har denne måneden fått tidlig eggløsning som jeg ikke pleier. Så tror derfor jeg var gravid. Og er glad for det da jeg aldri har fått så tydelige tester før. Så det blir spennende med fortsettelsen men denne måneden blir kanskje ikke så spennende da eggløsning kom uventet og vi ikke hadde kost så mye rett rundt dagen denne gangen tror jeg.. Men man vet aldri helt da :)

Så kjedelig da. Håper det ķlaffer fort for dere😊🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Førstegangsprøvendejuni18 skrev:

Gratulerer så mye!! :)

Tusen takk:). Veldig spent da. Veldig redd for SA. Men alt kjennes greit ut nå 😁 skal på Ul 8+1 for å se hjerte slå og str:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg fikk positiv idag! Nå håper vi at tredje gangen er gangen det lykkes! 😍 9 DPO.DC071478-8F14-47AD-8D2A-F0AB39CE294D.thumb.jpeg.37eb029e164ba5a647def3347d17178f.jpeg

Endret av Tiaelia
Feilstaving
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...