GĂ„ til innhold
FĂžrstegangsprĂžvendejuni18

Hvem flere fikk nylig positiv test? 😊

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har nĂ„ for fĂžrste gang i mitt liv hatt uteblitt mensen og fikk svake tester. Fredag og lĂžrdag, og denne testen i gĂ„r. Har hatt noe kjemiske og hĂ„per pĂ„ at denne spiren sitter, sĂŠrlig siden jeg aldri har savnet  mensen sĂ„ lenge 😀. Men prĂžver Ă„ ikke bli for skuffet om det gĂ„r galt da.. Har savnet mensen alt fra 3-7 dager ca, siden mine luteal faser har blitt lengre og lengre etter at jeg begynte med vitex i August :) NĂ„ er jeg pĂ„ syklus dag 38 og fortsatt ingen mensen!! :)

Har prÞvd i 7 mnd ca. Streken kom opp innen tiden. 

Hvem er i samme bĂ„t?! 😊😀

IMG_20190128_162418.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FĂžrstegangsprĂžvendejuni18 skrev:

Hei, 

Jeg har nĂ„ for fĂžrste gang i mitt liv hatt uteblitt mensen og fikk svake tester. Fredag og lĂžrdag, og denne testen i gĂ„r. Har hatt noe kjemiske og hĂ„per pĂ„ at denne spiren sitter, sĂŠrlig siden jeg aldri har savnet  mensen sĂ„ lenge 😀. Men prĂžver Ă„ ikke bli for skuffet om det gĂ„r galt da.. Har savnet mensen alt fra 3-7 dager ca, siden mine luteal faser har blitt lengre og lengre etter at jeg begynte med vitex i August :) NĂ„ er jeg pĂ„ syklus dag 38 og fortsatt ingen mensen!! :)

Har prÞvd i 7 mnd ca. Streken kom opp innen tiden. 

Hvem er i samme bĂ„t?! 😊😀

IMG_20190128_162418.jpg

P. S har ikke hatt lengre sykluser enn 35 dager fĂžr og har tracket de en stund med fertility friend.

Her er tips for Ä bli gravid ved 35 sÄ fort som mulig :

Jeg har ogsÄ nylig begynt med wild yam sÄ hvis dette er resultatet anbefaler jeg det ogsÄ, i tillegg til :prenatal, vitamin b, omega 3, alpha lipoic acid, og NAC og damiana og probiotika tablett, og kalsium og jern tablett. 

Jeg har ogsÄ, fordi det har vÊrt mistanke om at jeg har hatt pcos tidligere, tatt tabletter med myo inositol (spÞr meg om merke) , og tatt noe mer i forhold til dette. Som skal hjelpe for egg kvalitet. 

Jeg har ogsÄ brukt wild yam pregesteron krem ved navn woman's care og kremen ultimate woman's care iqqi (Se pfc.no).

Og jeg har chartet med fertility friend, fulgt rÄd fra the sperm meets the egg plan (last ned fra nettet pdf) og har spist fra fra prinsipper fra fertilitets diett. Dette er hovedsaklig det jeg har gjort men spÞr om du lurer mer.

Noe mÄ ha funket, og jeg tenkte hvorfor ikke prÞve mange rÄd. Noe mÄ hjelpe :) som det forhÄpentligvis ser ut som nÄ :)HÄper tipsene funker for noen andre der ute. :)

Mvh hÄpefulle meg, 35 Är. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Solskinnsbarn:)

Gratulerer!

Jeg testet positivt i gĂ„r! Termin ca 10. oktober 😊 krysser fingrene for oss begge đŸ€ž

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
2 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Gratulerer!

Jeg testet positivt i gĂ„r! Termin ca 10. oktober 😊 krysser fingrene for oss begge đŸ€ž

Jeg testet ogsĂ„ sikkert positivt i gĂ„r men med svake tester de to dagene fĂžr pluss merkelig nok positiv strimmel 6 dpo som jeg ikke trodde var mulig 🙆. 

SĂ„ gĂžy da, heia oss :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
2 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Gratulerer!

Har du barn fra fÞr? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Jeg har to barn fra fÞr, sÄ dette blir siste i flokken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Annonse

SĂ„ hyggelig, hvor gamle er de? 😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
5 timer siden, FĂžrstegangsprĂžvendejuni18 skrev:

SĂ„ hyggelig, hvor gamle er de? 😊 

De blir 5 og 3 i Är :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
14 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

De blir 5 og 3 i Är :) 

Ok sĂ„ koselig. FĂ„r bare krysse fingrene for at det holder. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter fĂžr. Og denne gangen er fĂžrste gangen mensen ikke har kommet. SĂ„ det gĂ„r i alle fall rette veien om det ikke skulle gĂ„ denne gangen sĂ„ jeg fĂ„r tenke positivt..selv om jeg har har hatt litt mer illevarslende utflod i det siste. Krysser fingre. đŸ€žđŸ€ž Uff nervepirrende dette her.. 🙉

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Akkurat nÄ, FÞrstegangsprÞvendejuni18 skrev:

Ok sĂ„ koselig. FĂ„r bare krysse fingrene for at det holder. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter fĂžr. Og denne gangen er fĂžrste gangen mensen ikke har kommet. SĂ„ det gĂ„r i alle fall rette veien om det ikke skulle gĂ„ denne gangen sĂ„ jeg fĂ„r tenke positivt..selv om jeg har har hatt litt mer illevarslende utflod i det siste. Krysser fingre. đŸ€žđŸ€ž Uff nervepirrende dette her.. 🙉

PS. Vi har bare prÞvd ca 6 mnd da.. SÄ er nok hÄp for oss til slutt siden det virker som jeg kan bli gravid :) men er litt mer usikker i dag pÄ grunn av en del rosa og til dels litt rÞd utflod.. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Man kan ha litt blĂždninger og likevel vĂŠre gravid🙂 hvordan gĂ„r det med deg? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
PĂ„ 1.2.2019 den 21.23, Solskinnsbarn:) skrev:

Hei, takk for meldingen(e) 💕 Morfar dĂžde nylig sĂ„ jeg har hatt det litt sĂ„ som sĂ„. Jeg har fortsatt positive taster men noen er litt svakere sĂ„ er sĂ„ usikker. Der som taler for er derimot fortsatt ganske hĂžy temp (36.77) og altsĂ„ fortsatt positive tester. Og at blĂždninger har gitt seg. Men tok en blodprĂžve pĂ„ fredag og venter spent pĂ„ resultatet!! FĂžler det kan gĂ„ begge veier... He blitt skuffet fĂžr sĂ„ tĂžr ikke hĂ„pe sĂ„ mye. 

PĂ„ 1.2.2019 den 21.23, Solskinnsbarn:) skrev:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Uff, kondolerer sÄ mye! Da er det mye Ä tenke pÄ, det skjÞnner jeg.

Bra du kunne ta blodprÞve ogsÄ, jeg tipper pÄ positivt resultat! Det hÞres veldig lovende ut, og som sagt er det veldig vanlig med litt blÞdninger. Leste i stad at 25% opplever det i begynnelsen av et svangerskap :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Annonse

Skravledokka89

Jeg venter min fÞrste. Tidlig ennÄ (4+3)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
PĂ„ 4.2.2019 den 11.07, Solskinnsbarn:) skrev:

Uff, kondolerer sÄ mye! Da er det mye Ä tenke pÄ, det skjÞnner jeg.

Bra du kunne ta blodprÞve ogsÄ, jeg tipper pÄ positivt resultat! Det hÞres veldig lovende ut, og som sagt er det veldig vanlig med litt blÞdninger. Leste i stad at 25% opplever det i begynnelsen av et svangerskap :) 

Hei, beklager sent svar. Jeg hadde desverre negativt svar pÄ hcg men har fÄtt over 30 billige gravis testee som har vÊrt positive og har denne mÄneden fÄtt tidlig egglÞsning som jeg ikke pleier. SÄ tror derfor jeg var gravid. Og er glad for det da jeg aldri har fÄtt sÄ tydelige tester fÞr. SÄ det blir spennende med fortsettelsen men denne mÄneden blir kanskje ikke sÄ spennende da egglÞsning kom uventet og vi ikke hadde kost sÄ mye rett rundt dagen denne gangen tror jeg.. Men man vet aldri helt da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
10 timer siden, Skravledokka89 skrev:

Jeg venter min fÞrste. Tidlig ennÄ (4+3)

Gratulerer sÄ mye!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
6 timer siden, FĂžrstegangsprĂžvendejuni18 skrev:

Hei, beklager sent svar. Jeg hadde desverre negativt svar pÄ hcg men har fÄtt over 30 billige gravis testee som har vÊrt positive og har denne mÄneden fÄtt tidlig egglÞsning som jeg ikke pleier. SÄ tror derfor jeg var gravid. Og er glad for det da jeg aldri har fÄtt sÄ tydelige tester fÞr. SÄ det blir spennende med fortsettelsen men denne mÄneden blir kanskje ikke sÄ spennende da egglÞsning kom uventet og vi ikke hadde kost sÄ mye rett rundt dagen denne gangen tror jeg.. Men man vet aldri helt da :)

SĂ„ kjedelig da. HĂ„per det Ä·laffer fort for deređŸ˜ŠđŸ€ž

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Skravledokka89
14 timer siden, FĂžrstegangsprĂžvendejuni18 skrev:

Gratulerer sÄ mye!! :)

Tusen takk:). Veldig spent da. Veldig redd for SA. Men alt kjennes greit ut nĂ„ 😁 skal pĂ„ Ul 8+1 for Ă„ se hjerte slĂ„ og str:) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
lilletrilles

Jeg lurer fĂŠlt....... Har Pcos

DE862F2D-FD3A-4CAC-BA29-24A54C9B9C34.png

791E9A7A-13B5-49FD-8E7F-84ECB532C7B6.png

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Skravledokka89
PĂ„ 19.2.2019 den 20.28, lilletrilles skrev:

Jeg lurer fĂŠlt....... Har Pcos

DE862F2D-FD3A-4CAC-BA29-24A54C9B9C34.png

791E9A7A-13B5-49FD-8E7F-84ECB532C7B6.png

Ser positivt ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider
Skravledokka89

Jeg har vĂŠrt pĂ„ ul.  Og sett hjerte slĂ„â€ïž SĂ„ spesielt og fantastisk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ

Artikler fra forsiden