shewolf Skrevet 28. januar 2019 #1 Skrevet 28. januar 2019 Jeg skal arrangere utdrikningslag for en av mine beste venninner, og jeg tar oppgaven veldig seriøst! Har aldri vært i utdrikningslag før, så jeg vil ha masse tips og erfaringer! Hittil har jeg tenkt følgende: Bruden blir hentet i en fin amerikaner og kjørt til lokale/huset der vi er. Vi har da pyntet og dekket på til prosecco afternoon tea. Etter lunsj, blir det noe aktivitet. (forslag??) Bruden har fibromyalgi og orker ikke kjempestyr. Kan heller ikke pushe kroppen hennes så mye. Så blir det å komme oss tilbake til lokale/hus for middag. Og etter middag kommer det en musiker som skal spille for oss Gitar og sang. Høres det jeg har tenkt ut hittil bra ut?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #2 Skrevet 28. januar 2019 Kjempebra. Det viktigste med et utdrikningslag, er jo at bruden har det hyggelig, og at det ikke blir et «ut-dritningslag». På et av utdrikningslagene, hadde vi spleiset på en massasje til bruden. Vi var alle på spa, men vi nøt litt champagne i ett rom og skravlet løs, mens bruden fikk en times deilig massasje. Hun var storfornøyd! Man kan også leke «Hvor godt kjenner bruden deg?» Alle skriver noe om seg selv på et papir. Gjerne noe sprøtt/annerledes/pinlig/morsomt/noe som er typisk deg. Bruden får alle lappene, leser dem høyt og gjetter hvem av jentene som har skrevet hver enkelt lapp. Gavelek er litt det samme. Alle kjøper en liten gave, noe som er knyttet til et minne eller en historie med bruden. Bruden åpner dem, gjetter hvem som har gitt henne gaven og forteller historien bak. En gave fra alle, kan være en stor minnebok, der alle deltakerne får én side hver til bilder, minner og historier som så overrekkes til bruden. Anonymkode: 9c3ab...22b
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #3 Skrevet 28. januar 2019 Mitt tips er nok drikke og en dag som ikke er for kostbar for deltakerne, sånn at flest mulig kan være med. Det skal være gøy for alle, ikke bare bruden, så jeg ville f.eks unngått at bruden var alene på aktiviteter mens resten venter. Det høres ut som du har lagt en fin plan. Forslag til aktivitet kunne vært innspilling av sang i studio, tur i dansestudio med koreograf, eller lage-drink-kurs med bartender. Anonymkode: d3221...916
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #4 Skrevet 28. januar 2019 Om hun har fibro må jo spa være helt fantastisk, varmt boblebasseng, badstu e.l. og kanskje en manikyr e.l. Trenger ikke være så avansert, og de fleste slike steder har vel et eget opplegg for venninner og utdrikningslag. F.eks et stort boblebasseng med roseblader i og champagne i glassene, jordbær og frukt på fat osv. Ellers høres det fint ut synes jeg, det viktigste er at alle, og særlig bruden, koser seg. Å drite ut folk er skikkelig ut, nå skal det være kos og et godt minne. Anonymkode: d6eda...e28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå