Gå til innhold

Er denne positiv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eggløsningstest.

Screenshot_20190127-215114_Gallery.jpg

Anonymkode: f3e42...264

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så absolutt. 

Anonymkode: 97e65...21d

Skrevet

Det tror jeg, de ser ganske like ut synes jeg

Anonymkode: a8d53...0ca

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg syns også den ser positiv ut. Jeg blir SPRØØØØ. Den siste mnd har ALLE testene mine blitt sånn. Når kommer eggløsningen? 

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar. Jeg syns også den ser positiv ut. Jeg blir SPRØØØØ. Den siste mnd har ALLE testene mine blitt sånn. Når kommer eggløsningen? 

Har du aldri hatt svakere tester? Når jeg drev med dette, så syntes jeg av og til det var litt vanskelig å vite helt sikkert når den var positiv (jeg måtte vite det helt sikkert). Så jeg brukte andre tester til å kontrollere med, tester hvor resultatet ikke kunne tolkes.

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har du aldri hatt svakere tester? Når jeg drev med dette, så syntes jeg av og til det var litt vanskelig å vite helt sikkert når den var positiv (jeg måtte vite det helt sikkert). Så jeg brukte andre tester til å kontrollere med, tester hvor resultatet ikke kunne tolkes.

Jo har hatt svakere tester før siste barnet. Da testet jeg for å bli gravid. Da var de svak 95% av tiden. De var KUN positiv ved eggløsning. Men nå ser de helt lik ut hele tiden og jeg skjønner ingenting. Fødte for 4,5 mnd siden. Og bruker eggløsningstestene som prevensjon, har fått time til innsetning av spiral, første ledige time om 1 mnd. 

Vi har hatt sex innimellom.. Har tatt sjansen. Nå tørr jeg ikke ha sex lengre pga testene er jo positiv HELE tiden.

Hvorfor er det sånn? Hormontrøbbel?

Skrevet

Du er gravid 

Anonymkode: b73c6...76c

Skrevet

Såg sånn ut på meg og heile tida. Eg va gravid 

Anonymkode: 91cea...8c2

Skrevet
50 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jo har hatt svakere tester før siste barnet. Da testet jeg for å bli gravid. Da var de svak 95% av tiden. De var KUN positiv ved eggløsning. Men nå ser de helt lik ut hele tiden og jeg skjønner ingenting. Fødte for 4,5 mnd siden. Og bruker eggløsningstestene som prevensjon, har fått time til innsetning av spiral, første ledige time om 1 mnd. 

Vi har hatt sex innimellom.. Har tatt sjansen. Nå tørr jeg ikke ha sex lengre pga testene er jo positiv HELE tiden.

Hvorfor er det sånn? Hormontrøbbel?

Gravid tenker jeg da

Skrevet

Jeg håper virkelig ikke at jeg er gravid. Jeg tror ikke det heller. Jeg må bare ta en test, men er redd for resultatet.. mensen kommer jo heller ikke..

Takk for svar alle sammen.

Skrevet

Kan være hormonell ubalanse og ikke svangerskap, som er skyld positive tester ihht eggløsning og manglende mens. Kan og være svangerskap. Bare ta en test og sjekk og begynn på prevensjon fra i dag 🙂

Anonymkode: 8ea21...9e9

Skrevet

De blir jo positive om du er gravid, så jeg tenker at enten er det så kort tid etter forrige svangerskap at de blir positive, du er gravid igjen eller kroppen er bare litt i ubalanse etter fødselen.

De sier jo at man blir veldig lett gravid på de første eggløsningene etter fødsel, så man skal være ekstra forsiktig da, men for de fleste tar det mer enn 4 mnd før eggløsning er igang igjen etter fødsel. Det er noen som er raske da, har selv kusiner med 11 mnd mellom, så det er absolutt mulig.

Ville nok brukt kondom om du ikke har annen prevansjon altså.

Anonymkode: 1a47d...867

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan være hormonell ubalanse og ikke svangerskap, som er skyld positive tester ihht eggløsning og manglende mens. Kan og være svangerskap. Bare ta en test og sjekk og begynn på prevensjon fra i dag 🙂

Anonymkode: 8ea21...9e9

Så utrolig godt å høre! Jeg fikk ikke tak i graviditetstest i dag. 

Men vet dere hva jeg oppdaget i dag.. Jeg har masse eggløsningsslim 😧 så då er det kanskje kroppen som prøver å slippe egg gang på gang?

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

De blir jo positive om du er gravid, så jeg tenker at enten er det så kort tid etter forrige svangerskap at de blir positive, du er gravid igjen eller kroppen er bare litt i ubalanse etter fødselen.

De sier jo at man blir veldig lett gravid på de første eggløsningene etter fødsel, så man skal være ekstra forsiktig da, men for de fleste tar det mer enn 4 mnd før eggløsning er igang igjen etter fødsel. Det er noen som er raske da, har selv kusiner med 11 mnd mellom, så det er absolutt mulig.

Ville nok brukt kondom om du ikke har annen prevansjon altså.

Anonymkode: 1a47d...867

Får satse på ubalanse 😁 hadde masse eggløsningsslim i dag... Så merkelig kroppen er... 

Skrevet

Tok en test nå. Så da er det bare kroppen som tuller seg..?

20190203_193900.jpg

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tok en test nå. Så da er det bare kroppen som tuller seg..?

20190203_193900.jpg

Mest sannsynlig er det det, ja. Men ta en test til om en uke for å være helt sikker (bare husker så godt den panikken jeg hadde selv etter svangerskapet når kroppen klusset veldig, fikk liksom ikke fred før jeg var 100% sikker på at det var hormonkluss og ikke et nytt svangerskap 😛 )

Anonymkode: ed252...502

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mest sannsynlig er det det, ja. Men ta en test til om en uke for å være helt sikker (bare husker så godt den panikken jeg hadde selv etter svangerskapet når kroppen klusset veldig, fikk liksom ikke fred før jeg var 100% sikker på at det var hormonkluss og ikke et nytt svangerskap 😛 )

Men hvor lenge er det siden du hadde ubeskyttet sex sist? Hvis det er en hel måned siden kan du nok være veldig trygg på at du ikke er gravid, er det rundt 14 dager siden ville jeg testet igjen, er det under 14 dager siden ville jeg absolutt testet igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...