Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Er gravid, 8+5. Har de siste ukene vært dårlig form, særlig på ettermiddagene. Har vært både kvalm og generelt dårlig form, sliten og trøtt. I går leste jeg meg opp på kjerringråd, tok på meg reisesykearmbånd og kjøpte ingefær. Ble helt forfær fordi reisesykearmbåndene hjalp momentant på kvalmen. Har bare barnestørrelse, så måtte ta pauser med jevne mellomrom fordi de strammet sånn, og gikk ikke lang tid før kvalmen kom tilbake igjen. I dag formiddag laget jeg meg te med ingefær og honning. Drakk et par kopper i formiddag13-15 tiden, og en kopp etter middag i 18 tiden. Kvalmen kommer vanligvis snikende i 15-tiden, men uteble helt i dag. Tilfeldig? eller har ingefær så god virkning? Anonymkode: f4b92...e78
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Ingefær er veldig bra mot kvalme jeg fikk ingefær tabletter mot reisesyke når jeg var yngre og ingefær drikke eller te har hjulpet mange venniner mot svangerskapskvalme Anonymkode: f7b0d...3a1
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Åh, godt å høre, jeg blir jo litt bekymret når kvalmen fullstendig uteblir, selv om jeg helst ikke vil være kvalm da. Har dessverre flere sa bak meg, ellers hadde jeg sannsynligvis ikke hatt denne bekymringen. Anonymkode: f4b92...e78
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Ingefær hjalp godt på svangerskapskvalme for meg også. Jeg kokte ingefærskiver og drakk avkoket som te. Reisesykearmbåndene hadde jeg mindre effekt av. Så bra at du har funnet noe som hjelper! Anonymkode: fa575...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå