GĂ„ til innhold

Barnevakt timespris?🧐

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere en 16/17 Ă„ring i timen for Ă„ passe en som snart blir 5 Ă„r?hvor mye ville dere betalt i timen?her hĂžres det ut som 200 er normalt, men blir jo sinnsykt mye hvis jeg mĂ„ ha barnevakt i 5 timer pga jobb ei helg..lĂžnner seg jo ikke akkurat🙈

Anonymkode: 8599e...334

Videoannonse
Annonse
Skrevet

200 kr timen er mye. Selv tjener jeg 200 kr timen, sÄ dermed hadde det ikke vÊrt noe vits for meg Ä jobbe.. Tenker 100 kr timen! 

Anonymkode: a8f74...727

Skrevet

200 er vilt mye synes jeg. 100 kr timen passer til en ungdom. Men hvis 200 kr er vanlig der du bor, sÄ kan det kanskje bli vanskelig Ä fÄ noen til Ä gjÞre det billigere.

Anonymkode: ed145...cf9

Skrevet

Jeg er 31 Är Ä tar bare 100 kr timen nettopp for at foreldrene skal ha rÄd til Ä ha barnevakt.

Anonymkode: fe46f...7b3

Skrevet

Ja bra det ikke er bare jeg som synes det, jeg foreslo fÞrst 150, men det var visst vanlig med 200 sÄ jeg sa ok:..angrer nÄ nÄr jeg ser hvor mye jeg bruker i barnepass hver mnd(barnehage,sfo og barnevakt...)....har ei venninne som sier hun kan stille noen ganger uten betaling, men hun er jo i full jobb hun ogsÄ...og jeg vil betale henne litt....vet ikke hva jeg skal gjÞre, trenger barnevakt for Ä fÄ det til Ä gÄ opp med jobben min...

Skrevet
On 1/27/2019 at 7:45 PM, Anonym bruker said:

Hva betaler dere en 16/17 Ă„ring i timen for Ă„ passe en som snart blir 5 Ă„r?hvor mye ville dere betalt i timen?her hĂžres det ut som 200 er normalt, men blir jo sinnsykt mye hvis jeg mĂ„ ha barnevakt i 5 timer pga jobb ei helg..lĂžnner seg jo ikke akkurat🙈

100 kr timen er vanlig her

Anonymkode: c8bee...586

Skrevet

Ja det hÞres mer innenfor «normalen»....mellom 100-150kr....

Skrevet
PĂ„ 27.1.2019 den 22.17, Anonym bruker skrev:

Ja bra det ikke er bare jeg som synes det, jeg foreslo fÞrst 150, men det var visst vanlig med 200 sÄ jeg sa ok:..angrer nÄ nÄr jeg ser hvor mye jeg bruker i barnepass hver mnd(barnehage,sfo og barnevakt...)....har ei venninne som sier hun kan stille noen ganger uten betaling, men hun er jo i full jobb hun ogsÄ...og jeg vil betale henne litt....vet ikke hva jeg skal gjÞre, trenger barnevakt for Ä fÄ det til Ä gÄ opp med jobben min...

Dette er egentlig enkelt. Du har to valg.

Enten sier du til denne ungdommen at dessverre, dette blir for dyrt og du kan ikke betale 200 kr timen lenger.

Eller sÄ betaler du 200 kr.

Velger du Ä si at du ikke kan betale 200 kr lenger, kan du tilby 100 eller 150 kr timen i stedet. Da kan det hende at ungdommen sier ok og godtar det, eller hun (han) sier at da vil hun (han) ikke jobbe for deg lenger. Det er en risiko du tar. Velger ungdommen Ä slutte, mÄ du jo da ta jobben med Ä finne en ny barnevakt som da vil godta den prisen du er villig til Ä betale. 

Skrevet

Her er 100 kr timen vanlig.

SÞnnen min er 17 Är og tjener rett over 100 kr timen i butikk, og betaler skatt av det.

Å kreve 200 kr timen svart for Ă„ passe en unge er da ganske urimelig? 

Anonymkode: 61530...c89

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...