Gå til innhold

Dere som bruker smertestillene fast


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere ved for eksempel hodepine? Jeg tar tramadol, sarotex og paracet fast. I dag har jeg kjempevondt i hode, men er vel ikke noe mer jeg kan ta. Ikke tåler jeg ibux og lignende heller. Drikker kaffe, og ligger nå på benken med padden, og syns litt synd på meg selv :sjenert:

Anonymkode: bd8e9...cc4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det. Med den medikamentbruken fast, er det også godt mulig at medisinene bidrar til hodepinen.  

Anonymkode: cccf8...3c8

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hva gjør dere ved for eksempel hodepine? Jeg tar tramadol, sarotex og paracet fast. I dag har jeg kjempevondt i hode, men er vel ikke noe mer jeg kan ta. Ikke tåler jeg ibux og lignende heller. Drikker kaffe, og ligger nå på benken med padden, og syns litt synd på meg selv :sjenert:

Anonymkode: bd8e9...cc4

- legg fra deg ipaden og gå en tur, få litt frisk luft
- legg deg nedpå med en kald klut over øynene og på  på panna. Jeg legger ofte en ispose (pakket godt inn i et kjøkkenhåndkle) på der det er mest vondt
- sov litt hvis du har mulighet

Anonymkode: 07e60...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...