Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Hva gjør dere ved for eksempel hodepine? Jeg tar tramadol, sarotex og paracet fast. I dag har jeg kjempevondt i hode, men er vel ikke noe mer jeg kan ta. Ikke tåler jeg ibux og lignende heller. Drikker kaffe, og ligger nå på benken med padden, og syns litt synd på meg selv Anonymkode: bd8e9...cc4
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Sånn er det. Med den medikamentbruken fast, er det også godt mulig at medisinene bidrar til hodepinen. Anonymkode: cccf8...3c8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva gjør dere ved for eksempel hodepine? Jeg tar tramadol, sarotex og paracet fast. I dag har jeg kjempevondt i hode, men er vel ikke noe mer jeg kan ta. Ikke tåler jeg ibux og lignende heller. Drikker kaffe, og ligger nå på benken med padden, og syns litt synd på meg selv Anonymkode: bd8e9...cc4 - legg fra deg ipaden og gå en tur, få litt frisk luft - legg deg nedpå med en kald klut over øynene og på på panna. Jeg legger ofte en ispose (pakket godt inn i et kjøkkenhåndkle) på der det er mest vondt - sov litt hvis du har mulighet Anonymkode: 07e60...b24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå