Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Er det seriøst noen damer som tenner på det? Uansett hvem de kommer fra... 🙈(mann, kjæreste, samboer..hvem som helst) Anonymkode: 4bfc2...396
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 Svaret på det er nok ja, men jeg tviler på at det er så mange. Anonymkode: 686b6...b05
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Kunne helt sikkert tent på det fra mannen min... men ikke uten forvarsel Anonymkode: ff570...b5f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Ja😄 da jeg og samboer var på flørte stadiet var det digg og få bilde av hans store erigerte pikk som jeg skulle tre meg nedpå kanskje dagen etter😍 Anonymkode: e5536...473
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Tenner absolutt på dickpick fra kjæresten. Anonymkode: 6233a...516
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Jeg liker ikke å få det uforberedt. Elsker mannen min, og vi har et aktivt sexliv. Men et dickpic mens jeg står i kassa på kiwi eller på møte på jobben hadde bare gjort meg irritert 😂 Å få fra fremmede er jo direkte invaderende. Da hadde jeg blitt forbannet faktisk. Anonymkode: 9204e...ccb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Jeg elsker det fra mannen. Fra andre menn bare flirer jeg og sletter dem. Ikke verre enn det. Ser ikke på det som "invaderende". Anonymkode: 846bc...dc9
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg elsker det fra mannen. Fra andre menn bare flirer jeg og sletter dem. Ikke verre enn det. Ser ikke på det som "invaderende". Anonymkode: 846bc...dc9 Pleier du å få dicpics fra andre menn enn mannen din? Hva slags omgangskrets har du? Anonymkode: 3fde1...edc
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Pleier du å få dicpics fra andre menn enn mannen din? Hva slags omgangskrets har du? Anonymkode: 3fde1...edc det samme tenkte jeg 😂🤣 ...tror at jeg ville revurdert hva slags mennesker jeg delte nummer og sosmed. kontakt med i såfall. Anonymkode: 9204e...ccb
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 Liker å få det fra elskeren min, han var høflig og spurte etter vi hadde hatt kontakt i flere uker om han kunne sende et. Andre som jeg har fått det fra uforberedt og upppfordret har jeg et standardsvar til; "Oi.. Er det herpes eller noe annet? Det der burde du få sjekka!" Anonymkode: 51875...185
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker å få det fra elskeren min, han var høflig og spurte etter vi hadde hatt kontakt i flere uker om han kunne sende et. Dette. Ikke fra andre, da blir jeg bare beklemt og føler det pinlig og ubehagelig. Vil ikke se fremmede nakne. Men som del av en pirrende utveksling mellom meg og elskeren, med litt bilder og dirty talk, så er det fint. Anonymkode: 9e7fa...2b8
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 De fleste har dessverre ikke så pen penis at man vil ha bilde av den. Min manns er fantastisk i bruk men utseende er ikke noe å skryte av, så nei, det er heller avtennende enn ha ønsket effekt. Anonymkode: 5dc68...e39
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 Ja det er det! Jeg og kjæresten bor i hver vår del av landet, så da må vi være litt kreative den tiden vi ikke er sammen Anonymkode: e4d34...bb3
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #14 Skrevet 28. januar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Pleier du å få dicpics fra andre menn enn mannen din? Hva slags omgangskrets har du? Anonymkode: 3fde1...edc Hehe, ingen fra min omgangskrets nei, så der kan du slappe helt av 😉 er snakk om folk som har bedt om mitt nummer/e-post fra andre bekjente. Og noen feilsendte. Anonymkode: 846bc...dc9
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #15 Skrevet 28. januar 2019 Jeg liker å få dickpics, men ikke fått et på maaaaaaaaange år Anonymkode: 2efa5...cfa
Tommy72 Skrevet 28. januar 2019 #16 Skrevet 28. januar 2019 Ærlig talt folkens. Hva er så spennende med et bilde av et kjønn på telefon eller mail?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #17 Skrevet 28. januar 2019 2 minutter siden, Tommy72 skrev: Ærlig talt folkens. Hva er så spennende med et bilde av et kjønn på telefon eller mail? Spørsmålet er vel heller hvorfor såpass mange menn faktisk tror at kvinner liker å få disse bildene? At par i forhold kan gjøre det for å pirre sexlivet kan jeg til en viss grad forstå, når det er enighet om at det gjør akkurat det, men disse mennene som sender bilde helt uoppfordret? Hva slags reaksjon forventer de egentlig? Anonymkode: 51303...661
Tommy72 Skrevet 28. januar 2019 #18 Skrevet 28. januar 2019 Ja, man kan jo lure. Hadde selv lurt på om personen var helt god om jeg hadde fått bilde av ei mus. Ikke det smarteste sjekketriks man gjør. For all del... sikkert noen som er positive. Godt man er forskjellig. Best in real life
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #19 Skrevet 28. januar 2019 Elskeren min pleier å sende det når vi holder på med sexting. Men jeg tenner ikke på selve bilde, er mer settinga rundt som gjør det. Viten om at han ligger på sofaen og har lyst på meg, mens kona ligger å sover. Japp, jeg er så horete. Og elsker å være ønsket! Anonymkode: b13eb...f55
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2019 #20 Skrevet 28. januar 2019 Ser at det er litt delt, men godt at flere enn meg reagerer på slike bilder. Har datet en fyr en stund nå. I helga hadde jeg arbeidshelg og siden vi bor et stykke fra hverandre har det nå vært en periode vi ikke har fått til og møtes. På jobb i går fikk jeg plutselig bilde av penis med teksten "Savner deg." Ut av det blå.. sa i fra det ikke var noe turn on, for meg, og han respekterte det. Men i beklagelsen var det med "aldri vært borti ei dame som ikke liker det...." Så måtte spørre🤦♀️😅 HI Anonymkode: 4bfc2...396
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 28. januar 2019 #21 Skrevet 28. januar 2019 Nå er jeg sikkert sær, men hva er greia med dickpics? Vi er ikke der at dette er naturlig. Vært sammen i 9 år, gift i 3. To barn har vi og. Men dickpics eller bilde av høna, det sender vi aldri. Er vi helt på vidda? 😅
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #22 Skrevet 29. januar 2019 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Ser at det er litt delt, men godt at flere enn meg reagerer på slike bilder. Har datet en fyr en stund nå. I helga hadde jeg arbeidshelg og siden vi bor et stykke fra hverandre har det nå vært en periode vi ikke har fått til og møtes. På jobb i går fikk jeg plutselig bilde av penis med teksten "Savner deg." Ut av det blå.. sa i fra det ikke var noe turn on, for meg, og han respekterte det. Men i beklagelsen var det med "aldri vært borti ei dame som ikke liker det...." Så måtte spørre🤦♀️😅 HI Anonymkode: 4bfc2...396 Han tar feil. De aller fleste damer misliker det jo. Jeg gjør det jo egentlig selv, men med én bestemt fyr har jeg nå klart å nyte det. På generell basis vil jeg si at kvinner føler seg overrumplet og blir sure når de får penisbilder. Jeg har også vært aktiv på noen dating-apper, og det ene stedet kunne man åpne et privat "bildegalleri" og vise hverandre hvis man hadde chattet litt. Da ba jeg uten unntak om å slippe å se penisbilder. Men det førte jo til at mange falt av lasset, for de hadde kun den typen bilde... Anonymkode: 9e7fa...2b8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2019 #23 Skrevet 29. januar 2019 Æsj, bare ekkelt... Anonymkode: b2c45...9b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå