Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Jeg tenker at vi gjør oss en bjørtjeneste ved å innføre disse matvarene alt for tidlig i barnas kosthold. Vi må lære barna å spise rene varer minst mulig preparert. Anonymkode: d4c58...c73
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenker at vi gjør oss en bjørtjeneste ved å innføre disse matvarene alt for tidlig i barnas kosthold. Vi må lære barna å spise rene varer minst mulig preparert. Anonymkode: d4c58...c73 Hva er de 4 p’ene?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå, Aprikos Syltetøy skrev: Hva er de 4 p’ene? Pizza,pasta,pølse, pannekake... Anonymkode: d4c58...c73
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 (endret) 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pizza,pasta,pølse, pannekake... Anonymkode: d4c58...c73 Aha takk for svar når er barna klare for dette da tenker du? (Ikke for å kverrulere, men bare lurer) pannekake gav jeg våre ganske tidelig. Pasta og ifm lasagne og gryteretter. Pølse ville jeg ventet med mtp skinnet og det å sette det fast i halsen. Ventet med pizza og. Industriell altså. Det er mer kosemat og ble først innført da de her var 4 år. Men hjemmelaget pizza kunne vi ha før det. (nå lager jeg alltid fullkornpizza med noe grønnsaker og kjøtt, hender og med laks) middag for barna våre da de var mindre enn 3 / 4 hadde somregel kjøtt, poteter, saus og grønnsaker) det var iallefall slik vi gjorde det Endret 27. januar 2019 av Aprikos Syltetøy
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Har jeg aldri tenkt på. Her spiser man det som blir servert, og så har vi pizza og pannekaker innimellom. Anonymkode: 6119a...11c
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Lei regel for italienske familier🤷🏼♀️ Anonymkode: b60ae...fba
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lei regel for italienske familier🤷🏼♀️ Anonymkode: b60ae...fba 😅
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Har hjemmelaget pizza hver fredag og da kan man ha mye forskjellig godt på. Grønnsaker også🌝 Anonymkode: f442a...84d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 I min verden er ikke de fire p-ene verdens største synd. Kommer selvsagt an på hvordan det lages. Jeg lager alltid grove pannekaker og uten sukker . Har usøtete, oppkuttet bær på dem, evt salt pålegg. Bruker fullkornpasta. Lager også grov pizza . Det er også sjelden vi spiser disse tingene, og pølser nesten kun i barnebursdager. Som du kanskje har forstått, er sukker den store synderen for min del. Totalt unyttig. Mine barn har ikke fått sukker i kosten , før det ikke er mulig å stoppe det pga barnebursdager og alt snakket om lørdagsgodt. For all del, jeg er ikke hysterisk, og har de fått sukkerholdig mat hos andre, i barnehage osv så spiser de det. Og nå når de er såpass store har vi også lørdagsgodt. Viktig å ikke være veldig annerledes enn alle andre og. Anonymkode: ca972...aee
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: I min verden er ikke de fire p-ene verdens største synd. Kommer selvsagt an på hvordan det lages. Jeg lager alltid grove pannekaker og uten sukker . Har usøtete, oppkuttet bær på dem, evt salt pålegg. Bruker fullkornpasta. Lager også grov pizza . Det er også sjelden vi spiser disse tingene, og pølser nesten kun i barnebursdager. Som du kanskje har forstått, er sukker den store synderen for min del. Totalt unyttig. Mine barn har ikke fått sukker i kosten , før det ikke er mulig å stoppe det pga barnebursdager og alt snakket om lørdagsgodt. For all del, jeg er ikke hysterisk, og har de fått sukkerholdig mat hos andre, i barnehage osv så spiser de det. Og nå når de er såpass store har vi også lørdagsgodt. Viktig å ikke være veldig annerledes enn alle andre og. Anonymkode: ca972...aee Er så enig ned deg! Men jeg blir så overasket over hvor mange barn som kun spiser pølser og pasta . Ikke grønnsaker ikke brød med prikker osv osv . Norge ligger på verdenstoppen i tarmkreft og pølser og bearbeidet mat som bare «glir» ut av tarmen er ikke greit. Anonymkode: d4c58...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå