Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #1 Skrevet 27. januar 2019 Hva tenker du?Har dere ekte kjærlighet?tenker du at du er heldig? Jeg har så mye sinne og frustrasjon inni meg at jeg klarer ikke tenke noe fint om han, hadde vi ikke hatt barn hadde vi ikke vært sammen. Anonymkode: fbde8...1af
Lille krøll Skrevet 27. januar 2019 #2 Skrevet 27. januar 2019 At ting går opp og ned men i det store Og det hele er jeg dødsforelsket og kan ikke tenke meg et liv uten han.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #3 Skrevet 27. januar 2019 Jeg elsker han og håper og tror vi kommer til å være sammen resten av livet. Vi har vært sammen i 20 år og har tre barn. Vi har hatt tunge perioder, spesielt da barna var små. Men vi har jobbet oss gjennom dem, og det er jeg veldig glad for nå. Han er Mannen i mitt liv! Anonymkode: 8a6cd...02d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #4 Skrevet 27. januar 2019 Vi har strevd lenge, veldig! Og jeg har veldig vurdert å gå mange ganger. Og han også, vil jeg tro. Men akkurat nå har vi det bedre enn på lenge, han viser omsorg og er veldig snill mot meg, noe jeg har savnet så inderlig! Så nå ser jeg på han med håp og tro på at vi skal overleve. 23 år sammen, tre barn. Anonymkode: 5ab57...25b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #5 Skrevet 27. januar 2019 Når jeg besøker graven hans tenker jeg at vi hadde ekte kjærlighet😭 og at jeg var kjempeheldig! Anonymkode: 0ead5...ad3
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #6 Skrevet 27. januar 2019 Ja, jeg kjenner i hele meg at han er rett mann for meg, og for familien vår. Vi har vært sammen i 13 år og har tre barn. Yngste begynte på skolen i høst. Vi har vært veldig lei av hverandre og kranglet mye i småbarnstiden. Men nå er forholdet vårt utrolig stabilt, trygt og godt. Og kjærligheten har bare blitt sterkere. Anonymkode: 69865...4ad
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Han er mannen i mitt liv, men akkurat nå er det litt slitsomt. Småbarnsperioden er hard, men vi er begge enige om at det blir bedre snart. Og vi vil være sammen resten av livet. Vi er soulmats, slitne nå, men alikevell verdens beste venner og kjærester. Anonymkode: cfcdc...e1f
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #8 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå? Nå ligger han og dattera vår og sover på sofaen. Snill, omtenksom, irriterende til tider. Og litt trist. At vår datter er vår fosterdatter og at jeg ikke kan gi han det barnet han ønsker. Altså biologisk barn. Anonymkode: ab04f...112
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #9 Skrevet 27. januar 2019 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Akkurat nå? Nå ligger han og dattera vår og sover på sofaen. Snill, omtenksom, irriterende til tider. Og litt trist. At vår datter er vår fosterdatter og at jeg ikke kan gi han det barnet han ønsker. Altså biologisk barn. Anonymkode: ab04f...112 Likevel er du så heldig som har en mann som ser verdien i å gi omsorg til et barn som trenger det. Sammen gjør dere dn av de viktigste jobbene som finnes. Gir et barn en trygg og god oppvekst ❤️ Å være fosterforeldre kan være vondt og tøft, med tanke på barnas historie. Å være fosterforeldre er også fantastisk, det er en lykkerus når man ser fremskritt og trygghet hos barna. Selv om dere ikke har biologiske barn så har dere fått muligheten til å være et barns trygge klippe og gi kjærlighet og omsorg❤️ Anonymkode: ec5af...1f7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #10 Skrevet 27. januar 2019 For tiden ser jeg dessverre på han med likegyldighet, og det er egentlig det skumleste. Etter 30 år er jeg usikker på om vi står an av denne gangen. Anonymkode: 61e31...c16
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #11 Skrevet 27. januar 2019 At jeg er heldig som har funnet han. Elsker han over alt på denne jord. Anonymkode: dfe41...77b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #12 Skrevet 27. januar 2019 Så positiv lesing!! Er egentlig ganske overrasket Jeg hadde et destruktivt ekteskap som jeg gikk ut av etter 6 lange år. Nå er jeg singel på 5.året og jeg nyter hver dag! Men, dette gir meg jo litt troen på at jeg en gang kanskje finner en mann det er verd å være i forhold med! Ikke at jeg føler jeg savner noen, men kanskje sånn etterhvert Heia alle dere som tar vare på det gode forholdet og som bevarer kjørligheten! Anonymkode: cc673...4e0
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #13 Skrevet 27. januar 2019 Jeg tenker at jeg er kjempeheldig. Han er kjærlig, omtenksom, raus, pliktoppfyllende, hardtarbeidende og oppmerksom. Jeg skulle ønske alle kunne oppleve å ha det sånn vi har det. Anonymkode: 6e9c8...81d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #14 Skrevet 27. januar 2019 Jeg tenker at jeg elsker søndagene våre: fri, tid til å dyrke hobbyen vår og hverandre, tid til å sove på sofaen sammen etter frokost. At hverdagen er fin. At jeg er så himla heldig som får leve et liv der latter, varme og raushet er grunnmuren vår. ❤️ At han er den fineste og snilleste jeg vet om i hele verden, og jeg gleder meg så innmari til å møte vårt første barn ❤️ Anonymkode: 0eed3...921
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. januar 2019 #15 Skrevet 27. januar 2019 (endret) At jeg og barna våre- til tross for at han noen ganger er en gjøk- er veldig heldige. Endret 27. januar 2019 av LillaGorilla♥♥
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #16 Skrevet 27. januar 2019 Jeg tenker at hadde vi ikke fått barn, hadde vi sannsynligvis gått fra hverandre på et tidspunkt da vi var yngre fordi vi er ganske ulike på en del områder, men vi fikk barn sammen tidlig og begge har vært motivert for å jobbe med forholdet. Dette har resultert i 22 år sammen så langt, en del bølgedaler, men også et dypt vennskap og en enda dypere kjærlighet. Vi skal bli gamle sammen 😊 Anonymkode: aa441...1a7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #17 Skrevet 27. januar 2019 Vært sammen i ni år. Tre barn sammen. Han er en god og kjærlig mann, tar vare på oss og sørger for at vi har alt vi trenger. Han kan være en tosk og utenksom innimellom, vi har hatt våre perioder. Jeg tror allikevel ikke at jeg kunne møtt en bedre en. Anonymkode: 9eb79...940
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #18 Skrevet 27. januar 2019 Hvorfor i alle dager jeg har ødelagt livet mitt ved å gifte meg og få barn med ham Anonymkode: 07e69...783
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #19 Skrevet 27. januar 2019 Akkurat nå et vanskelig spørsmål. Det svinger fra dag til dag. Hadde vi ikke hatt barn, hadde vi nok ikke vært sammen lenger. Også er jeg glad for det neste dag, for jeg er glad i ham. Jeg har troen på oss, men i dag er en dag jeg helst skulle bodd alene. Vi er litt ulike på en del ting, og jeg vet at det er de tingene jeg savner og gjør at jeg blir usikker av og til. Anonymkode: dd768...cd7
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #20 Skrevet 27. januar 2019 At jeg er ekstremt heldig som har han, at jeg elsker han og at han er den snilleste og beste mannen i verden. ❤️ Anonymkode: 10a33...288
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #21 Skrevet 27. januar 2019 Når jeg ser på mannen min, blir jeg glad og lykkelig, kåt og stolt. Han er så fantastisk! ❤️ Vært sammen i 15 år. Anonymkode: 4917b...a1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå