Gå til innhold

Når på året er dere mest aktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er ganske sløve hele året året, helt frem til snøen og kulda kommer. Da er vi i slalombakken 4-5 ganger i uken, går på langrennski, går turer i skogen, aker og står på skøyter og storkoser oss!

På sommeren ligger vi daffe på verandaen og i bassenget, eller noen turer på stranda. Resten av året sitter vi inne i sofaen 🙈

Anonymkode: 9514e...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er egentlig aktive hele året, men mest om sommeren og vinteren. Masse slalom hele snøsesongen. Om sommeren er vi på stranden og løper i skogen. 

Skrevet

Vår og sommer. Delvis vinter. Høsten er lang og mørk

Anonymkode: cbc28...4ea

Skrevet

Sommerhalvåret. Jeg har en jobb er jeg er ute og beveger meg nesten hele sommeren og inne med papirer neste hele vinteren. Trening på fritiden er omtrent lik.

Anonymkode: 20ae3...434

Skrevet

Jeg tror at som par er jeg og samboer mest aktive høst og vinter, på grunn av temp ute og trening av trekkhunder (de kan jobbe over litt lengre tid om gangen når det er kjøligere), men jeg personlig er omtrent like aktiv hele året rundt, minus sånne supervarme somre som vi hadde nå sist da det er umulig å løpe for eksempel. Jeg løper og sykler vår, sommer og høst, spinning og styrketrening hele året, langrenn hele vinteren. 

Skrevet

sommeren stort sett :) men beveger meg en halv time hver dag,men mye mer vår/sommer :)

Anonymkode: 42f10...422

Skrevet

Sommerhalvåret, primært når det er varmt og fint vær. Jeg hater vinter, kulde og mørke og er en skikkelig sommerperson. Om vinteren er jeg nesten litt i dvale og smådeppa, mens jeg nyter hvert sekund av sommeren. Jo mer sol og varme, jo bedre. Har sagt til mannen at når begge blir pensjonister skal vi bo i "syden" fra januar til mars hvert år 😂

Anonymkode: cce06...8d9

Skrevet

Vår, sommer og høst. Liker ikke vinter og holder meg mest mulig inne.

Anonymkode: 6c830...a18

Skrevet

Når det ikke er kaldt og snø ute 😅 dvs, vår, sommer og høst. Vinteren er ikke vår årstid. Har barn som blir veldig lett forkjølet og med forkjølelsesastma. Så vintertid er innetid for oss

Anonymkode: 0b94a...106

Skrevet

Sommerhalvåret. Jeg har kulde astma og atopisk dermatitt, så vinteren er vel heller et mareritt for meg. Så da våren kommer blir jeg mye mer aktiv, og på høsten, da jeg vet jeg snart ikke får vært like aktiv. Ingen av barna mine liker vinter idrett heller. Har prøvd ski og skøyter med de mange ganger, men aking er det eneste de har likt. Mens vi alle er som fisk i vannet, og elsker å bade. 

Anonymkode: 5163d...8ad

Skrevet

Hele året. Sommer er det bading og fjellturer,joggeturer og sykling, høsten er det jakt, sykkel, bading og jogging. 

Vinteren er det ski, spark, lek i snøen og måking 😩 

Våren er herlig me bading, sykling, ski i helgene og jogging på kveldene. 

Anonymkode: 9912b...0d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...