Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Det arrangeres mammatreff til stadighet her jeg bor, og jeg syns det er så slitsomt. Jeg har tre barn, full jobb, og er ganske sliten generelt. Sier dere ja til alle disse sammenkomstene? Anonymkode: 988fa...f0d
skinnfilla Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Har to på skole og det er ett treff i året i hver klasse. Prøver å gå på alle, men ikke alltid det passer. Synes det er kjempekoselig . Vi møtes gjerne for mat på restaurant og mange tar seg et glass eller 3.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Jeg sier ja når det passer. Passer det ikke sier jeg nei Anonymkode: afaa5...f8d
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Jeg setter stor pris på at noen gidder å arrangere! Ikke så ofte vi har slike treff, kanskje én gang i året. Så da prøver jeg å delta. Anonymkode: 4248e...07a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Nei, jeg deltar sjelden. Deltar alltid dersom det er tur/aktiviteter der barna og foreldrene deltar sammen. Vindrikkende mødre kan lett ende opp som mannevonde bygdedyr. Siste gang jeg var på mammatreff var det ei av mødrene som ønsket å snakke om sexlivet. "Rekk opp hånda alle de som har hatt trekant" passer seg ikke helt for meg i slike sammenkomster. Anonymkode: c6663...d0f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Mammatreff? Har jeg aldri hørt om før... Anonymkode: b4449...7d7
Blondzilla Skrevet 26. januar 2019 #7 Skrevet 26. januar 2019 Barnehagenødrene har ikke det her, men har med mødrene på eldstes skole. Mammtreff og foreldretreff. Jeg går hvis jeg kan, men skjønner ikke helt vitsen. Forrige gang ble klassekontakten hengedrita. Akkurat det var storveis underholdning.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Blondzilla skrev: Barnehagenødrene har ikke det her, men har med mødrene på eldstes skole. Mammtreff og foreldretreff. Jeg går hvis jeg kan, men skjønner ikke helt vitsen. Forrige gang ble klassekontakten hengedrita. Akkurat det var storveis underholdning. Vitsen? Et godt foreldrenettverk er en av de viktigste faktorene for å forebygge mobbing og skape et godt klassemiljø Anonymkode: 4248e...07a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Blondzilla skrev: Barnehagenødrene har ikke det her, men har med mødrene på eldstes skole. Mammtreff og foreldretreff. Jeg går hvis jeg kan, men skjønner ikke helt vitsen. Forrige gang ble klassekontakten hengedrita. Akkurat det var storveis underholdning. Hengedrita? Er det sånn lokal dritavariant 😂 Anonymkode: 1253b...9ee
Blondzilla Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hengedrita? Er det sånn lokal dritavariant 😂 Anonymkode: 1253b...9ee Ja, det er når du er så drita at alt bare henger😂
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vitsen? Et godt foreldrenettverk er en av de viktigste faktorene for å forebygge mobbing og skape et godt klassemiljø Anonymkode: 4248e...07a Og ikke minst er det greit å kjenne flest mulig å foreldrene når barna blir eldre, for da er ikke det like lett lengre. Anonymkode: adc04...c62
Blondzilla Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vitsen? Et godt foreldrenettverk er en av de viktigste faktorene for å forebygge mobbing og skape et godt klassemiljø Anonymkode: 4248e...07a Jo, jeg skjønner at det er den egentlige hensikten, men disse treffene har en tendens til å drukne noe voldsomt i vin. Pluss at de fleste snakker bare med de de vanligvis omgås uansett.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 24 minutter siden, Blondzilla skrev: Jo, jeg skjønner at det er den egentlige hensikten, men disse treffene har en tendens til å drukne noe voldsomt i vin. Pluss at de fleste snakker bare med de de vanligvis omgås uansett. Enig. Foretrekker heller å gjøre en innsats i å bli kjent en-til-en når de er med hjem etter skolen, eller er i bursdag. Evt så møtes mange her på allidrett eller skiaktivitet. Bedre å snakke da. ... Jeg hater drita 40åringer som endelig skal ha "mamma tid" 😂🤦♀️ Anonymkode: bb3c3...157
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #14 Skrevet 26. januar 2019 Det tror jeg ikke finnes ved noen av skolene i bygda vår. Hvorfor er det viktigere at mødrene sosialiserer seg enn fedrene? Jeg kjenner mange/de fleste av foreldrene i klassen, men har ikke behov for å omgås mer enn vi gjør i klassesammenheng. Det er en av mødrene som har lagt meg for hat, det kunne blitt underholdene å gitt henne litt vin og la henne slippe seg løs da🤣Det hadde jeg faktisk unt henne. Anonymkode: 7be27...be3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå