Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Verker på rare plasser... kaster ikke opp, har ikke diaré... Har hormonspiral, så mensen har jeg ikke omtrent. Hva skjer?? Anonymkode: a6a2f...406
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #2 Skrevet 26. januar 2019 Det er et virus Tre av ungene her har vært syke, kvalme og null matlyst, vondt i hodet og kroppen. Nesten ikke feber. Har gått over på 3-4 dager. Ikke omgangssyke og ikke forkjølelse, bare uggen i kroppen og syk. Anonymkode: c3907...d97
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Off da håper jeg d passerer fort. Føler meg helt elendig 😞 Anonymkode: a6a2f...406
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Ja, hadde det sånn denne uka. Ungene kastet opp en gang (men veldig mye) så resten av uka løs mage og vondt i magen. Ellers i ganske fin form. Jeg ble veldig frysen og kvalm samt vondt i hele kroppen. Går over fort da, men ungene har vært hjemme i mange dager pga. smittefare. Anonymkode: 891d6...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå