Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #1 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har 4 men vil ha en til😋 galskap??? ..... ja😅😏 Anonymkode: 125e8...6dc
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 4. Mer enn nok. Anonymkode: 63d7e...d49
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Har 1 barn, men planer å minst 4. Kan godt få flere 😊 Anonymkode: ca63b...fa2
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 1. Følte meg egentlig ferdig med barn, men siden kjæresten ikke har barn må jeg vel ta en for laget etterhvert 😅 Anonymkode: 2c4aa...e18
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Fire For oss er det nok, både økonomisk og tidsmessig, men du er ikke gal som ønsker fem 😊 Anonymkode: 3a195...e0b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #8 Skrevet 26. januar 2019 1barn og 1 i magen. Jeg ønsker mange fler... Ønsker 4 biologiske til. Deretter adoptere 2 også evt være fosterhjem når alle er store Startet veldig tidlig så 1 mann er 18 når jeg er i starten av 30 årene. Anonymkode: c2b8f...b70
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #9 Skrevet 26. januar 2019 Har tre barn, men er mamma til fire. Skulle gjerne hatt en eller to til, men sånn blir det ikke. Anonymkode: af297...8a7
Optatium Skrevet 26. januar 2019 #10 Skrevet 26. januar 2019 To stykker. Og det er to mer enn jeg trodde jeg skulle få. Ønsket meg opprinnelig fire, men nå er jeg fornøyd med de jeg har.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #11 Skrevet 26. januar 2019 3. Mer enn nok. Anonymkode: 4dd62...b89
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #12 Skrevet 26. januar 2019 Har 2. Har alltid ønsket meg tre barn og ønsker egentlig en til. Men for noen mnd siden ble jeg plutselig syk og legene finner ikke ut hva det er. Mulig det ender med en utbrent diagnose. Desverre har jeg mer enn nok med å ivareta livet og de to vi har, så planene om å få flere barn forsvant i takt med synkende form... Anonymkode: 7cead...a2e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #13 Skrevet 26. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: 1barn og 1 i magen. Jeg ønsker mange fler... Ønsker 4 biologiske til. Deretter adoptere 2 også evt være fosterhjem når alle er store Startet veldig tidlig så 1 mann er 18 når jeg er i starten av 30 årene. Anonymkode: c2b8f...b70 Har du fått barn før du er 15 år? Jeg har tre. Jeg er helt helt ferdig. Det er travle dager og mye som skjer. Å få en til nå hadde medført at jeg måtte slutte i jobben min. 4 hadde veltet lasset her. Anonymkode: 9adf8...a98
skinnfilla Skrevet 26. januar 2019 #14 Skrevet 26. januar 2019 Har 3 jenter + ei bonusdatter😅 og tenker at det holder💪
Mamma-til-3-jenter Skrevet 26. januar 2019 #15 Skrevet 26. januar 2019 3 jenter! Ønsket meg egentlig 5 barn, men så jo etter hvert at 3 holder!! 😉
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #16 Skrevet 26. januar 2019 Har 4 barn. Og ønsker meg veldig et til❤️ Men om det ikke blir noe av,så skal jeg selvfølgelig være takknemlig med 4❤️ Anonymkode: 60416...112
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #17 Skrevet 26. januar 2019 Har to, og tror ikke det blir flere. Men er fortsatt ung, så aldri si aldri. Anonymkode: 94e7e...28f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 3. For mange Anonymkode: c4c2a...6bd
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #19 Skrevet 26. januar 2019 Har 2. Egentlig litt usikker på om jeg vil ha flere... blir nok ikke flere tror jeg. Anonymkode: 28ae5...009
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #20 Skrevet 26. januar 2019 3 Ønsket meg 5 Anonymkode: 42b36...625
Gullunger Skrevet 26. januar 2019 #21 Skrevet 26. januar 2019 Ønsket meg 4 og har fått 4. Veldig fornøyd og takknemlig!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #22 Skrevet 26. januar 2019 Jeg har to og er kjempefornøyd med det! Anonymkode: 179a3...84a
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #23 Skrevet 26. januar 2019 Har tre, men vurderer fire. Overrasket at det var så mange med mange barn her 😊 Anonymkode: a867b...8d6
Love my kidz Skrevet 26. januar 2019 #24 Skrevet 26. januar 2019 Har en. Har prøvd å lage flere, men har slitt både med å bli gravid og å klare å holde på foster. Nå er jeg 42 og har ikke prøvd på over 4 år. Fornøyd med å være ferdig nå.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #25 Skrevet 26. januar 2019 Har 3 og er fornøyd med det Anonymkode: 9cef9...4e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå