Gå til innhold

Hvor mange barn har du??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 men vil ha en til😋 galskap??? ..... ja😅😏 

 

Anonymkode: 125e8...6dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei.

Har 10

Anonymkode: c3faa...23e

Skrevet

4. Mer enn nok.

Anonymkode: 63d7e...d49

Skrevet

Har 1 barn, men planer å minst 4. Kan godt få flere 😊

Anonymkode: ca63b...fa2

Skrevet

1. Følte meg egentlig ferdig med barn, men siden kjæresten ikke har barn må jeg vel ta en for laget etterhvert 😅

Anonymkode: 2c4aa...e18

Skrevet

Fire 

For oss er det nok, både økonomisk og tidsmessig, men du er ikke gal som ønsker fem 😊

Anonymkode: 3a195...e0b

Skrevet

0

Anonymkode: 3a940...8a2

Skrevet

1barn og 1 i magen. Jeg ønsker mange fler... Ønsker 4 biologiske til. Deretter adoptere 2 også evt være fosterhjem når alle er store :) Startet veldig tidlig så 1 mann er 18 når jeg er i starten av 30 årene. 

Anonymkode: c2b8f...b70

Skrevet

Har tre barn, men er mamma til fire. 

Skulle gjerne hatt en eller to til, men sånn blir det ikke.  

Anonymkode: af297...8a7

Skrevet

To stykker. Og det er to mer enn jeg trodde jeg skulle få. Ønsket meg opprinnelig fire, men nå er jeg fornøyd med de jeg har. 

Skrevet

3. Mer enn nok. 

Anonymkode: 4dd62...b89

Skrevet

Har 2. 

Har alltid ønsket meg tre barn og ønsker egentlig en til. Men for noen mnd siden ble jeg plutselig syk og legene finner ikke ut hva det er. Mulig det ender med en utbrent diagnose. Desverre har jeg mer enn nok med å ivareta livet og de to vi har, så planene om å få flere barn forsvant i takt med synkende form...

Anonymkode: 7cead...a2e

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

1barn og 1 i magen. Jeg ønsker mange fler... Ønsker 4 biologiske til. Deretter adoptere 2 også evt være fosterhjem når alle er store :) Startet veldig tidlig så 1 mann er 18 når jeg er i starten av 30 årene. 

Anonymkode: c2b8f...b70

Har du fått barn før du er 15 år? 

Jeg har tre. Jeg er helt helt ferdig. Det er travle dager og mye som skjer. Å få en til nå hadde medført at jeg måtte slutte i jobben min. 4 hadde veltet lasset her.

Anonymkode: 9adf8...a98

Skrevet

Har 3  jenter + ei bonusdatter😅 

og tenker at det holder💪

Skrevet

3 jenter! Ønsket meg egentlig 5 barn, men så jo etter hvert at 3 holder!! 😉 

Skrevet

Har 4 barn. Og ønsker meg veldig et til❤️ Men om det ikke blir noe av,så skal jeg selvfølgelig være takknemlig med 4❤️

Anonymkode: 60416...112

Skrevet

Har to, og tror ikke det blir flere. Men er fortsatt ung, så aldri si aldri.  

Anonymkode: 94e7e...28f

Skrevet

3. For mange

Anonymkode: c4c2a...6bd

Skrevet

Har 2. Egentlig litt usikker på om jeg vil ha flere... blir nok ikke flere tror jeg. 

Anonymkode: 28ae5...009

Skrevet

3

Ønsket meg 5

Anonymkode: 42b36...625

Skrevet

Ønsket meg 4 og har fått 4. Veldig fornøyd og takknemlig! 

Skrevet

Jeg har to og er kjempefornøyd med det! :)

Anonymkode: 179a3...84a

Skrevet

Har tre, men vurderer fire. Overrasket at det var så mange med mange barn her 😊

Anonymkode: a867b...8d6

Skrevet

Har en. Har prøvd å lage flere, men har slitt både med å bli gravid og å klare å holde på foster. Nå er jeg 42 og har ikke prøvd på over 4 år. Fornøyd med å være ferdig nå. 

Skrevet

Har 3 og er fornøyd med det

Anonymkode: 9cef9...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...