Gå til innhold

Andre om har det periodevis fælt med kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her igjen å griner etter han har lagt seg. Griner av savnet jeg hadde fra kjæresten min før. Der jeg stadig fikk gode bekreftelser, en arm rundt meg. Vi krangler sjeldent, men de gangene vi krangler så er han så iskald. Han viser ingenting av kjærlighet, det kan ta to dager før han er blid igjen. Når jeg er lei meg, overskygger han meg helt og blir sur, så jeg har sluttet å grine foran han. Er 31år og han er 43. Skiller oss noen år... Vi har 2 nydelige barn sammen. Vi har vært sammen i hele 8år og jeg føler meg så hel med han, vi kjenner hverandre. 

Så kommer nedturene gang på gang. Igår var han stille fra han kom fra jobb. Det var ingen grunn for å være stille?  Hsn kom sur hjem av en elker annen grunn. Jeg hadde jo ikke gjort han noe. Idag ble han sur fordi jeg ble nysgjerrig på om han hadde truffet noen, det endte med han så jeg måtte slutte å være så kontrollerende. Det har vært en damekollega han har danset med tidligere, så jeg lurte på hva de hadde snakket om idag. Siden han så han hade pratet endel med henne. Han ba meg ds dra, bort ifra han. Det har han sagt før også, men det ender jo aldri slik. Jeg prøver så inderlig godt å tviholde på kjærligheten, det er ikke så lett å bare dra. Jeg liker å ha fast ramme, faste rutiner osv. Nå sitter jeg å griner meg skvett til 'rolige favoritter 😭 Andre som har det sånn? Hva skal jeg gjøre? Føler meg helt ubetydelig for han. Helt ubetydelig...! Er sikker på han ikke er redd for meg lengre, han er likegyldig... 

Hilsen meg. (Trenger trøstende ord)

Anonymkode: b457e...07b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Sitter her igjen å griner etter han har lagt seg. Griner av savnet jeg hadde fra kjæresten min før. Der jeg stadig fikk gode bekreftelser, en arm rundt meg. Vi krangler sjeldent, men de gangene vi krangler så er han så iskald. Han viser ingenting av kjærlighet, det kan ta to dager før han er blid igjen. Når jeg er lei meg, overskygger han meg helt og blir sur, så jeg har sluttet å grine foran han. Er 31år og han er 43. Skiller oss noen år... Vi har 2 nydelige barn sammen. Vi har vært sammen i hele 8år og jeg føler meg så hel med han, vi kjenner hverandre. 

Så kommer nedturene gang på gang. Igår var han stille fra han kom fra jobb. Det var ingen grunn for å være stille?  Hsn kom sur hjem av en elker annen grunn. Jeg hadde jo ikke gjort han noe. Idag ble han sur fordi jeg ble nysgjerrig på om han hadde truffet noen, det endte med han så jeg måtte slutte å være så kontrollerende. Det har vært en damekollega han har danset med tidligere, så jeg lurte på hva de hadde snakket om idag. Siden han så han hade pratet endel med henne. Han ba meg ds dra, bort ifra han. Det har han sagt før også, men det ender jo aldri slik. Jeg prøver så inderlig godt å tviholde på kjærligheten, det er ikke så lett å bare dra. Jeg liker å ha fast ramme, faste rutiner osv. Nå sitter jeg å griner meg skvett til 'rolige favoritter 😭 Andre som har det sånn? Hva skal jeg gjøre? Føler meg helt ubetydelig for han. Helt ubetydelig...! Er sikker på han ikke er redd for meg lengre, han er likegyldig... 

Huff, endel slurvefeil ser jeg. Har bare ikke helt dagen. 😵

Skrevet

Min har vært slik siden vi fikk nr 2. Sier ikke at han elsker meg, har ikke sex med meg, bare er sur mot meg og eldstemann (forguder det andre barnet). Gneldrete og prøver å gi meg skylden for at mulig. Kanskje det er 7-års krisa. Vi har også vært sammen i 8 år.

Anonymkode: 934f8...4a3

Skrevet

En god klem til dere begge.Jeg har en mann som ikke behandler meg bra så kjenner meg igjen.vi går til parterap,jeg håper inderlig det vil hjelpe oss på en bedre vei sammen.Vi har en lang vei å gå.

Anonymkode: 72c39...102

Skrevet

Destruktivt forhold. Beklager å måtte si det, HI, men her blir du ikke lykkelig.

Anonymkode: ae23b...107

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Destruktivt forhold. Beklager å måtte si det, HI, men her blir du ikke lykkelig.

Anonymkode: ae23b...107

Heit enig!

Anonymkode: c299e...3c1

Skrevet

Det er ikke greit at han er sur og kald, men det er heller ikke greit at du straks spør om han har truffet en annen, om hva han har snakket med hun han danset (!) med osv. 

Jeg hadde også blitt muggen om mannen straks hadde gått ut fra at jeg var utro om jeg hadde en dårlig dag. 

Anonymkode: 7a9a9...55e

Skrevet

Han var stille da han kom hjem fra jobb, og det hadde han ingen grunn til? Hæ? Hva vet du om det? Og må man ha noen grunn for å være stille? 

Jeg viser heller ikke mye kjærlighet overfor mannen min når vi krangler. Akkurat midt inni en krangel er faktisk ikke kjærlighet det jeg tenker mest på, akkurat der og da er minst en av oss ganske drittlei den andre, tenker jeg. 

Spurte du ham hvorfor han var sur, eller om hvordan dagen har vært? "Du ser litt sliten ut, vennen min. Har du hatt en slitsom / hard dag på jobb?"

Du høres kontrollerende og slitsomt ut. Jeg hadde også blitt skikkelig sur, muggen og lei om mannen min hadde spurt meg om hva jeg snakket med kolleger om i løpet av dagen. Eller om han hadde gjort det, hadde jeg blitt alvorlig bekymret for sinnstilstanden hans. Han har da ingenting med hva jeg snakker om på jobb.

Mulig mannen er en dust, men sånn som du skriver, tror jeg virkelig at du bør søke hjelp til deg selv først, og så ta det derfra. Du høres usikkert og krevende ut, og det kan være fryktelig slitsomt å leve med. Enten det eller så befinner dere dere langt fra hverandre når det gjelder hva dere ønsker av et samliv, og da bør dere ta tak i det.

Skrevet
På 26.1.2019 den 16.39, Yellow Brick Road skrev:

Han var stille da han kom hjem fra jobb, og det hadde han ingen grunn til? Hæ? Hva vet du om det? Og må man ha noen grunn for å være stille? 

Jeg viser heller ikke mye kjærlighet overfor mannen min når vi krangler. Akkurat midt inni en krangel er faktisk ikke kjærlighet det jeg tenker mest på, akkurat der og da er minst en av oss ganske drittlei den andre, tenker jeg. 

Spurte du ham hvorfor han var sur, eller om hvordan dagen har vært? "Du ser litt sliten ut, vennen min. Har du hatt en slitsom / hard dag på jobb?"

Du høres kontrollerende og slitsomt ut. Jeg hadde også blitt skikkelig sur, muggen og lei om mannen min hadde spurt meg om hva jeg snakket med kolleger om i løpet av dagen. Eller om han hadde gjort det, hadde jeg blitt alvorlig bekymret for sinnstilstanden hans. Han har da ingenting med hva jeg snakker om på jobb.

Mulig mannen er en dust, men sånn som du skriver, tror jeg virkelig at du bør søke hjelp til deg selv først, og så ta det derfra. Du høres usikkert og krevende ut, og det kan være fryktelig slitsomt å leve med. Enten det eller så befinner dere dere langt fra hverandre når det gjelder hva dere ønsker av et samliv, og da bør dere ta tak i det.

Høres ut som du har en SVÆRT dårlig dag.😏

Skrevet

Det er ingen grunn til å bli i et destruktivt forhold, HI, dette må du kjenne ordentlig på.

Men, i dette tilfellet er jeg jaggø ikke sikker på hvem av dere som burde ta seg sammen, du skriver for lite til å kunne vurdere det, men én ting er sikkert; hadde partneren min kommet med "ok, har du truffet en annen?" i stedet for "hei, huff du ser sliten ut i dag, er det noe jeg kan gjøre for deg"? så hadde jeg bedt vedkommende dra til helvete.

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det forandrer ikke det faktum at hun har helt rett.

Skrevet
På 25.1.2019 den 23.46, Anonym bruker skrev:

Du starter med å legge det hele frem som en martyr, trenger trøstende ord, du griner til rolig musikk på radioen, og det er ikke måte på. Så får du et konstruktiv svar, og dette er kommentaren din til det:

38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du virker jo bare som en skikkelig bitch. Skjønner godt at han ber deg dra bort fra ham.

Skrevet

Måten hun startet mld på, med hæ?! "Hva tror du at du er liksom". 

Tar imot konstruktive svar jeg. Og jeg sier ikke det er feil komme meningen sin. Forhold hår jo opp og ned. Akkurat fredagen var veldig kjip mellom oss, å trengte dermed noen trøstende ord. Det er godt å høre det er flere som oss. Særlig hyggelig stemning og fine toner blir det ikke midt i en krangel, men det er kaldheten jeg takler dårlig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...