GÃ¥ til innhold

Dere med mann fra Balkan..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kalte dere barna deres?😊

Anonymkode: 983ac...3e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aida og Adin 🙂

Anonymkode: 5d901...cf1

Skrevet

Adelina, Sara, & Jon (uttales som engelsk John men med vanlig J).

Anonymkode: a5900...f83

Skrevet

Sigrid og Elida

Anonymkode: d3942...c6f

Skrevet

Adna, Hanna og Dino ( leses dinå)😀

Anonymkode: 2db2c...ac3

Skrevet

Filip og Nikolai

Anonymkode: 3ee7d...8fe

Skrevet

Adem, Aida,Edvin og Sophia

Anonymkode: 090d9...d17

  • 1 mÃ¥ned senere...
Skrevet

Mange fine navn her. Skal ikke være lett dette her😅 mannen min er fra Serbia og vil gjerne ha et navn som fungerer både her og der. Eksempel Filip, David osv... 

Tenkte litt på navnet Veronica/Veronika, hva syntes dere?

Anonymkode: 983ac...3e2

Skrevet

Hei, vi er begge fra naboland fra Balkan hvor en av oss er fra Serbia :). Våre jenter heter Jovana og Milla. Fungerer både her og hjemme :). Veronika er kjempefint navn :)

Anonymkode: b1b04...fee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...