Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 Hva kalte dere barna deres?😊 Anonymkode: 983ac...3e2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Aida og Adin 🙂 Anonymkode: 5d901...cf1
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #3 Skrevet 26. januar 2019 Adelina, Sara, & Jon (uttales som engelsk John men med vanlig J). Anonymkode: a5900...f83
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #4 Skrevet 26. januar 2019 Sigrid og Elida Anonymkode: d3942...c6f
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #5 Skrevet 26. januar 2019 Adna, Hanna og Dino ( leses dinå)😀 Anonymkode: 2db2c...ac3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #6 Skrevet 26. januar 2019 Filip og Nikolai Anonymkode: 3ee7d...8fe
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2019 #7 Skrevet 27. januar 2019 Adem, Aida,Edvin og Sophia Anonymkode: 090d9...d17
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2019 #8 Skrevet 3. mars 2019 Mange fine navn her. Skal ikke være lett dette her😅 mannen min er fra Serbia og vil gjerne ha et navn som fungerer både her og der. Eksempel Filip, David osv... Tenkte litt på navnet Veronica/Veronika, hva syntes dere? Anonymkode: 983ac...3e2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2019 #9 Skrevet 4. mars 2019 Hei, vi er begge fra naboland fra Balkan hvor en av oss er fra Serbia :). Våre jenter heter Jovana og Milla. Fungerer både her og hjemme :). Veronika er kjempefint navn :) Anonymkode: b1b04...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå