Gå til innhold

Blitt for tynn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått ned i vekt i det siste, og var egentlig tynn fra før også. Dette skyldes i hovedsak stress og store påkjenninger over lang tid og jeg så nå plutselig at ribbeina på ryggen synes. Jeg ble litt sjokkert for jeg har liksom ikke helt sett det selv. I morgen skal vi på badeland med barna og plutselig kjente jeg at jeg ikke har lyst å vise med i garderoben eller med badetøy når jeg ser ut sånn. Hva ville dere tenkt om dere så meg i badeland?

Anonymkode: 7c7a5...c09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er høy og slank og får alltid komplimenter for kroppen min. Og man kan se mine ribbein også så det er ikke noe jeg tenker på engang. Med mindre du ser helt syk ut og uten energi. 

Anonymkode: fc557...2b0

Skrevet

Jeg ville ikke tenkt noe som helst, akkurat som jeg håper du ikke tenker noe som helst når du ser meg med mine litt for mange kilo. Kos deg! 

Skrevet

Hadde ikke tenkt på det to ganger ☺️ Jeg er i perioder mager selv, pga tarmsykdom, og vet derfor bedre en å glo og mene noe. 

... Merker at halvfeite, middelaldrende kjærringer (gjerne med barn) gir meg blikk innimellom. Men slike misunnelige blikk bryr meg ikke... De skulle gjerne fått min diaré for å bli tynn, men det tenker de ikke på 😉

Anonymkode: 47189...b14

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hadde ikke tenkt på det to ganger ☺️ Jeg er i perioder mager selv, pga tarmsykdom, og vet derfor bedre en å glo og mene noe. 

... Merker at halvfeite, middelaldrende kjærringer (gjerne med barn) gir meg blikk innimellom. Men slike misunnelige blikk bryr meg ikke... De skulle gjerne fått min diaré for å bli tynn, men det tenker de ikke på 😉

Du synes at du er det spor bedre enn de du tror er misunnelige på deg?

Anonymkode: a51f8...414

Skrevet

Spis! 5 kg for tynn jeg og oppdaga jeg. Ekkel livssituasjon og amming. Bmi på 17,5 da jeg sjekka kalkulator. Lav energi. Dratt ansikt. Nå spiser jeg 🙂 180 vm og 56 kg er ikke nydelig men drit i det. Er fint!

Anonymkode: 8c85d...f9f

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du synes at du er det spor bedre enn de du tror er misunnelige på deg?

🙄Herlighet... Er du en av de? 😉😂 Som sagt, jeg bryr meg ikke... Det er de som sender "skråblikk", ikke jeg. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje de føler at det er du som sender de dømmende blikk. Du får spørre de om de vil ha diaréen din mot at du får pcos av de.
For du tenker tydeligvis ikke på at det kan være mange grunner til at de er "halvfeite" også som du så fint kaller det. -_-

Anonymkode: b1759...ae3

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kanskje de føler at det er du som sender de dømmende blikk. Du får spørre de om de vil ha diaréen din mot at du får pcos av de.
For du tenker tydeligvis ikke på at det kan være mange grunner til at de er "halvfeite" også som du så fint kaller det. -_-

Ser ikke deres vei, i allfall ikke på kroppen deres. Har mer en nok med barna mine, og ikke andres issues ☺️ Men merker blikkene og mumlingen

Skrevet
34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙄Herlighet... Er du en av de? 😉😂 Som sagt, jeg bryr meg ikke... Det er de som sender "skråblikk", ikke jeg. 

En av de hva?

Skrevet
55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja for alle feite har PCOS🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 35241...4d6

Skrevet

Slutt å ødelegge HIs tråd!!!

Anonymkode: 8c85d...f9f

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle tynne har tarmsykdommer!

Anonymkode: 2e3ea...ecf

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser ikke deres vei, i allfall ikke på kroppen deres. Har mer en nok med barna mine, og ikke andres issues ☺️ Men merker blikkene og mumlingen

Kanskje de bare er usikre på egen kropp og mumlingen kan være at de ikke føler alle rundt trenger å høre samtalen dems. Ingen vet hva andre tenker, så litt dumt å ilegge noen meninger på den måten. 

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var bare et eksempel, folk er feite av forskjellige grunner... 

22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og alle tynne har tarmsykdommer!

Anonymkode: 2e3ea...ecf

... og tynne av forskjellige grunner. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har gått ned i vekt i det siste, og var egentlig tynn fra før også. Dette skyldes i hovedsak stress og store påkjenninger over lang tid og jeg så nå plutselig at ribbeina på ryggen synes. Jeg ble litt sjokkert for jeg har liksom ikke helt sett det selv. I morgen skal vi på badeland med barna og plutselig kjente jeg at jeg ikke har lyst å vise med i garderoben eller med badetøy når jeg ser ut sånn. Hva ville dere tenkt om dere så meg i badeland?

Anonymkode: 7c7a5...c09

Hadde ikke tenkt noe som helst faktisk. Alle kropper er forskjellige. 😊

Om du er veldig usikker kan du kanskje ha på badedrakt i stedet for bikini eller en t-skjorte/singlet over? Eller kanskje du ikke trenger å være med om dette er noe som bare stresser deg enda mer. 

Hva enn du velger i morgen vil jeg ønske deg lykke til og minne deg på å kose deg masse med barna! ♥️

Skrevet

Jeg ser ikke på andre enn barna mine når jeg er på badeland. Du kan være tynn, tykk eller blå! Jeg ser deg ikke likevel! Dra, kos deg og så tar du tak i vekten sammen med legen din om du føler det er et problem.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...