Gå til innhold

Tegn på fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åårh jeg er så dritt lei nå. Og dette er mitt siste svangerskap også. Så er jo enda mer dritt lei nå enn sist svangerskap. Er i uke 40 nå. Plutselig i dag ble baby så mye mer aktiv, ikke vært med på før og jeg tisser vel hver time, av og til hver halvtime, aldri gjort før, tilogmed fått vondere og oftere kynnere i dag fra i går der magen blir hard. Pluss at jeg har mistet mer slim i dag enn før men uten blod i :( plis la dette være ett godt tegn på at fødselen begynner helst nå 😓😭

hva slags tegn hadde dere rett før det startet? 

Anonymkode: 7b4a7...8e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tegn som jeg fikk med meg. Våknet kl fem på natta med mensen-aktige smerter. Fødte kl 3 natta etter. 

Lykke til med innspurten!

Skrevet

Denne gangen har jeg hatt slim med blod i i flere uker og kraftige kynnere og mens-smerter fra uke 32, er i uke 36 nå.. ingen baby enda. (Tredjemann er en luring- uttrykket passer godt for meg)

Første så hadde jeg et hav av slim uten blod ene dagen der vannet gikk dagen etter så var det i gang 😉

Anonymkode: 156d6...4a5

Skrevet

Åårh nei trudde slimproppen med blod i var ett veldig sikkert tegn jeg 😱 er nr 4 nå og aldri har vannet gått på meg før jordmor tar det på sykehuset. Så regner egentlig med at vannet ikke går denne gangen heller. Er så lei, han er så godt festet langt nede nå også, så han kan absolutt komme nå :D de der kynnerne jeg har, de ligger også i korsryggen og stråler liksom nedover rumpa. Er litt spent på hvor mye åpning jeg har også. Hatt ekstremt mye nedpress og stikking og murringer i flere uker nå. Men ingen baby blæh 😑 HI

Tusen takk for det Topaz :)

Anonymkode: 7b4a7...8e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...